1. Op zich heb ik haar ook gewoon verteld "dat ik al heel vroeg ga vertrekken zondag", kan zijn dat zij dat misschien ook iets minder vroeg heeft verstaan dan wat ik bedoel. Nuja, nadat ze als niet echte "fan" twee keer de Siberische toestanden van de Antwerp-queue in 2015 heeft overleefd, denk ik dat ze vooral al blij is dat ze er zelf niet bij is deze keer
  2. Originally posted by Lobmans:[..]

Goh ergens lijkt het waanzin, maar ik moet toegeven dat als ik de tijd en mogelijkheid had, ik het misschien ook wel eens zou doen. Maar als dertiger met een baby in huis, heb ik helaas minder mogelijkheid om verlofdagen op te offeren voor U2 en een gans weekend voor de zaal te kamperen. Ben al blij dat mijn vriendin mij niet volledig zot verklaart omdat ik zaterdagnacht al vertrek
    het IS waanzin. We moeten oppassen dat we dit niet normaal gaan vinden, het lijkt steeds gekker te worden.
  3. Originally posted by Ricku2:[..]
    het IS waanzin. We moeten oppassen dat we dit niet normaal gaan vinden, het lijkt steeds gekker te worden.
    A-joh, laat iedereen toch alsjeblieft zelf uitmaken hoe ze het concert willen beleven…

Leven en laten leven...daar gaat het toch om?
  4. Originally posted by BigGiRL:[..]
    A-joh, laat iedereen toch alsjeblieft zelf uitmaken hoe ze het concert willen beleven…

Leven en laten leven...daar gaat het toch om?
    oh, dat zeker, maar dit gaat wel verder dan dat alleen. En zoals gezegd, ik vind het geen eerlijk systeem.
  5. Originally posted by Ricku2:[..]

Dat zal ook wel een van de gevolgen/nadelen van het internet zijn zeker? Door social media krijgen we doorheen de hele tour foto's en verhalen te zien van queues in andere steden die vroeg beginnen, waardoor de daaropvolgende steden proberen nog vroeger te beginnen ("ahja want in stad X begon de queue al zo vroeg!). En als de queue dan start, worden fans zelf ook weer zenuwachtig omdat ze schrik hebben dat de queue te druk gaat worden (zoals we zelf hier ook bewezen hebben vandaag )

Vroeger daarentegen ging men gewoon aanschuiven wanneer men zelf vond dat het daar tijd voor was, wist men toen veel hoe het er aan toe was gegaan in andere steden.

Idem ook voor heel die setlistdiscussies. De setlist van ZooTV waren ook grotendeels identiek aan elkaar, maar toen wisten fans niet, of alleszins minder goe dop voorhand hoe de setlist er uit zag en werd er onderling dus ook niet gediscussieerd over hoe statisch de setlist wel niet was. Tegenwoordig wordt bij élke setlist op de voet gevolgd en geanalyseerd waardoor vele fans de setlist na een tijd vanbuiten kennen en het idd saai begint te lijken.

Social media zijn een mooi medium, maar nemen ook soms het spontane van zaken weg. En nu voel ik me precies een oude zak, terwijl ik wellicht hier een van de jongsten op het forum ben...
  6. Ik heb tot nu toe 5 van de 9 concerten op het veld gestaan. Telkens rond 12:00 aanwezig bij de venue en altijd een goede plaats gehad. Meer ga ik er ook niet voor doen. Iedereen die dat er wel voor over heeft wens ik veel succes. Ik hoop zondag eindelijk een keer naar het Amstel Hotel te gaan.
  7. Originally posted by Lobmans:[..]

Dat zal ook wel een van de gevolgen/nadelen van het internet zijn zeker? Door social media krijgen we doorheen de hele tour foto's en verhalen te zien van queues in andere steden die vroeg beginnen, waardoor de daaropvolgende steden proberen nog vroeger te beginnen ("ahja want in stad X begon de queue al zo vroeg!). En als de queue dan start, worden fans zelf ook weer zenuwachtig omdat ze schrik hebben dat de queue te druk gaat worden (zoals we zelf hier ook bewezen hebben vandaag )

Vroeger daarentegen ging men gewoon aanschuiven wanneer men zelf vond dat het daar tijd voor was, wist men toen veel hoe het er aan toe was gegaan in andere steden.

Idem ook voor heel die setlistdiscussies. De setlist van ZooTV waren ook grotendeels identiek aan elkaar, maar toen wisten fans niet, of alleszins minder goe dop voorhand hoe de setlist er uit zag en werd er onderling dus ook niet gediscussieerd over hoe statisch de setlist wel niet was. Tegenwoordig wordt bij élke setlist op de voet gevolgd en geanalyseerd waardoor vele fans de setlist na een tijd vanbuiten kennen en het idd saai begint te lijken.

Social media zijn een mooi medium, maar nemen ook soms het spontane van zaken weg. En nu voel ik me precies een oude zak, terwijl ik wellicht hier een van de jongsten op het forum ben...
    het lijkt soms wel een wedstrijd idd, op meerdere fronten. En sommigen denken volgens mij dat het concert niet doorgaat als zij niet vooraan staan.
  8. Zeg Michel Pas zijn er al bandjes uitgedeeld? En security? Hoe lang moet je er staan? Heb nog wat anders te doen vanavond. Ik kom misschien ook ff langs. Woon niet al te ver.
  9. In de rij staan doe ik niet meer, heb wel betere dingen te doen dan uren niks doen en al dat gelul aan horen van jan en alleman over welk concert ze bij waren en wat er toen gebeurde. Er is meer in het leven hoor.
  10. Wij kwamen om 18.00 in hamburg bij de arena aan en we waren om 18.50 compleet binnen en konden nog op 2de of 3de rij gaan staan op de vloer mochten we dat willen... dit jaar hebben we gekozen om wat verder naar achteren te staan zodat we het scherm goed konden zien.(in 2015 stonden we aan het hekwerk en konden we het niet echt meekrijgen wat er op scherm te zien was).
  11. Iedereen moet dit voor zichzelf uit maken. Je bent daarom geen grotere fan als je op de eerste rij staat.

Ik heb geleerd dat het echt niet veel uitmaakt op je enkele dagen of enkele uren tevoren begint te queuen.
  12. Originally posted by Ricku2:[..]
    het lijkt soms wel een wedstrijd idd, op meerdere fronten. En sommigen denken volgens mij dat het concert niet doorgaat als zij niet vooraan staan.
    Als je niet al te groot bent, dag is het wel prettig om voor aan te staan. Aangezien ik blijkbaar een lange mannen magneet ben