1. Tas is ingepakt, heb er zin in guys !!!!!
    Tot zondag
  2. Overmorgen pfff spannend

3. Nee ben.niet geweest. Had wat beters te doen. Morgen feestje van mn zoon. Als ik dat artikel lees en je je 3x per dag moet melden dan hoef ik niet meer. ABSURD gewoon. Zondagochtend dan gaan we het zien.
  4. Originally posted by maartenpetra:[..]

Nee ben.niet geweest. Had wat beters te doen. Morgen feestje van mn zoon. Als ik dat artikel lees en je je 3x per dag moet melden dan hoef ik niet meer. ABSURD gewoon. Zondagochtend dan gaan we het zien.
    OK. Maar het is toch niet zo gek dat je je drie keer per dag moet melden? Zo zorgen Nico en zijn vrienden juist dat het geen chaos wordt met allemaal verschillende queues enzo. Logisch dat je je een aantal keer moet melden, anders wordt het wel heel makkelijk - en, als je dat niet zou doen, wordt het juist weer een zooitje.

Daarbij komt, als ik het goed begrijp, dat er op zondag wel verwacht wordt dat je in de rij blijft staan (todat polsbandjes worden uitgedeeld).

Ik denk dat het een goede, eerlijke en overzichtelijke manier is.

5. Wat mij betreft zou geen organisatie/locatie een wachtrij moeten accepteren en faciliteren die gevormd is voor de ochtend van de dag van het concert.
    Allen die lijn trekken en dit overbodig lang wachten/rijen creëren gaat vanzelf over.