1. Jong ajax voor 5euro kan wel haha.
  2. Concertkriebels! ? Veel plezier in het zonnetje!

Ik deel Lobmans gevoel wel: voor jullie is dit zo te lezen best wel gesneden koek, voor mij m'n eerste serieuze GA-poging, waar ik me een beetje op probeer voor te bereiden. Best spannend als er dan 'opeens' een rij blijkt te zijn.

Maar genieten wordt het sowieso.

Gaan jullie op maandag ook?
  3. Originally posted by Remy:[..]
    Dat mag wel iets vrolijker he. Neem aan dat als je in de queue zit je ook nog ff naar Ajax kan zondag toch?
    That's my happy face... Lol
  4. Daarnet nog op FB nog contact gehad met een van de initiatiefnemers van de queue (DvR, die ook de queues de vorige tours deed) dus bij deze ben ik al wat geruster dat het zo eerlijk mogelijk zal verlopen, en het ook niet zo is dat er "geen" fysieke wachtrij is en mensen énkel even opduiken op de checkinmomenten. Nu alleen maar hopen dat de queue niet té vlug groter wordt tegen zaterdagnacht.
  5. Originally posted by Maaaike:[..]
    Concertkriebels! ? Veel plezier in het zonnetje!

Ik deel Lobmans gevoel wel: voor jullie is dit zo te lezen best wel gesneden koek, voor mij m'n eerste serieuze GA-poging, waar ik me een beetje op probeer voor te bereiden. Best spannend als er dan 'opeens' een rij blijkt te zijn.

Een U2-concert zou dan ook geen U2-concert zijn als er niet de nodige presalestress en queue-stress aan vooraf ging!
  6. Originally posted by Lobmans:[..]

Een U2-concert zou dan ook geen U2-concert zijn als er niet de nodige presalestress en queue-stress aan vooraf ging!
    Nou, niet voor iedereen hoor...

Ik hoef bijvoorbeeld niet vooraan te staan om helemaal in het concert op te gaan...
    En ik vind het ook wel fijn als ik wat bewegingsruimte heb...om te dansen bijvoorbeeld

+ en natuurlijk een beetje queuen op zondagmiddag voor de gezelligheid...
  7. Originally posted by BigGiRL:[..]
    Nou, niet voor iedereen hoor...

Ik hoef bijvoorbeeld niet vooraan te staan om helemaal in het concert op te gaan...
    En ik vind het ook wel fijn als ik wat bewegingsruimte heb...om te dansen bijvoorbeeld

+ en natuurlijk een beetje queuen op zondagmiddag voor de gezelligheid...

Ik zou me meer naar achteren ook wel amuseren, maar dat queuen overdag en de spanning er rond is voor mij toch "part of the game". De rij langer zien worden, stilaan denken "goh, vanaf nu toch maar niet meer weg uit te rij, je weet maar nooit", zenuwachtig worden als ge merkt dat er security begint actief te worden aan de poorten, de stress als de deuren opengaan en tickets gescand moeten worden,... en dan die uiteindelijke opluchting eenmaal in de zaal
  8. In Nederland is het voor mij een must, zoveel lange mensen, ik zie anders echt niks. Andere landen is minder erg.
  9. Echte stress heb ik alleen bij die wachtrij van Ticketmaster. We zijn er sowieso bij toch? ? Maar inderdaad, ik zou het supertof vinden om een keer wat meer vooraan te staan. Heb steeds maar het gevoel dat we ze hierna een hele tijd niet gaan zien.

Heb iig heel veel zin in de queue-gezelligheid, ga nu even naar de Action voor een stoeltje ?

Originally posted by Lobmans:[..]

10. Ik heb 1 x aan b-stage gestaan bij Vertigo in Arena. Nacht gelegen bij het stadion, 30 graden in de schaduw. Was verrot. Mijn vrienden die me na het concert opzochten vonden het niet meer verantwoord me naar huis te laten rijden en hebben me dan ook naar huis gereden met mijn auto.

Nowadays kan ik niet zo lang meer staan door gezondheidsproblemen en kies ik veilig voor een plekje op de tribune. Guess I'm getting to old for that shit