Originally posted by Remy:[..]
Disrespectvol naar de band vind ik. Of naar mensen die ook graag wilden en geen kaartje konden krijgen die maar wat graag laatste nummers wilde meemaken. Heb daar ook niks mee.
Disrespectvol naar de band vind ik. Of naar mensen die ook graag wilden en geen kaartje konden krijgen die maar wat graag laatste nummers wilde meemaken. Heb daar ook niks mee.
Springsteen doet dit, loting. Eerst 500 of 1000 nummertjes in de ochtend en dan loten welke daarvan als eerste naar binnen mag gevolgt door de rest opeenlopend van nummer.
Ik ben hier een voorstander van, ben je gelijk af van queues die 3 dagen vantevoren beginnen en het wisselt een beetje af qua vooraan staan
Originally posted by Ricku2:[..]
normaal gesproken zou dat voldoende moeten zijn, maar je weet niet wat anderen misschien alweer verzonnen hebben. Misschien staan er buiten jouw weten om al 500 man in een virtuele wachtrij voor zondag. Je mag anders wel in mijn wachtrij, dan ben je nr 3 en hoef je je pas om 4 uur s middags te melden. Ik weet alleen niet 100% zeker of deze wachtrij erkend wordt.
Originally posted by Remy:Ps, als iemand nog een stoeltje nodig heeft heb ik wellicht nog wat extra’s. Heb er een heleboel meegenomen. De Decatlon is ook een prima winkel voor queue spullen.
Originally posted by dvschend:[..]
Kan ik ook in die wachtrij voor maandag? We zijn met zijn 2en en zullen er om ongeveer 17.00 zijn. Dan gaan we eerst nog even eten natuurlijk, maar uiterlijk 17.30 zijn we bij de deur
Originally posted by klaaspostma:Heeft het nog zin om morgen om 7 te komen Rémy?
Hamburg 1. 7 uur nummer 100
Zonnige dag en tot mirgen
Originally posted by eladanelf:Hallo allen,
Na lang wikken en wegen heb ik besloten dat ik mijn vloertickets voor het Amsterdam concert van aanstaande maandag hier te koop ga aanbieden. Ik ga aanstaande zondag ook en ik ben ook al in Hamburg geweest en voor nu is het een beetje too much om maandag ook nog heen en weer naar Amsterdam te gaan. Het gaat om 2 GA/vloer tickets en ik verkoop ze voor de gewone waarde. Hopelijk kan ik hier iemand last minute nog heel gelukkig mee maken!doe maar een pb of reactie!
groet Bernard
Mocht je ze niet kwijt raken post ze dan op de show pagina van Amsterdam onder “tickets”, dan gaat het snel. Dank!