1. Originally posted by Remy:[..]
    Iets meer dan 100 vanmorgen voor zover ik weet, zal als ik het niet vergeet vanavond ff nummer update delen.
    veel mensen uit de buurt van Amsterdam zeker?
  2. Weinig, veel buitenlanders. Meeste mensen verblijven in Amsterdam.
  3. Wij zijn gaan morgen aan begin van de middag naar het hotel waar de heren verblijven. Zijn er U2starters die daar aanwezig zijn?
    Hoe laat zijn jullie er?
  4. Remy, ben er heel blij mee dat jij -in mijn ogen de OpperFan- het met mij eens is.
    Originally posted by Remy:[..]
    Disrespectvol naar de band vind ik. Of naar mensen die ook graag wilden en geen kaartje konden krijgen die maar wat graag laatste nummers wilde meemaken. Heb daar ook niks mee.
  5. Ik lees allemaal verhalen over wachtrijen maar we hebben Red Zone tickets en in een mail die ik heb ontvangen staat dat de registratie voor Red Zone tickethouders om 17.30 is, 18.00 zaaltoegang en 18.30 opening reguliere deuren. Is het nu zo dat wij om 18.00 een plekje aan de rail kunnen opzoeken en dat om 18.30 een grote meute de zaal komt binnenstormen?
  6. Originally posted by poppyzbrite:Ik lees allemaal verhalen over wachtrijen maar we hebben Red Zone tickets en in een mail die ik heb ontvangen staat dat de registratie voor Red Zone tickethouders om 17.30 is, 18.00 zaaltoegang en 18.30 opening reguliere deuren. Is het nu zo dat wij om 18.00 een plekje aan de rail kunnen opzoeken en dat om 18.30 een grote meute de zaal komt binnenstormen?
    Ik heb ook zo'n mail,sta er ook...voor 1e keer. Het staat er echt. Dus lijkt er wel op....
  7. dat komt op hetzelfde neer. Dit systeem speelt sommigen geweldig in de kaart en sluit anderen buiten.
  8. Originally posted by Symon_1989:Wij zijn gaan morgen aan begin van de middag naar het hotel waar de heren verblijven. Zijn er U2starters die daar aanwezig zijn?
    Hoe laat zijn jullie er?
    Wij gaan. Geen idee hoe laat. We moeten 2,5u rijden. Hoe laat zouden ze daar vertrekken?
  9. uurtje of 2 normaal gesproken. En je hoeft echt geen uren te gaan staan wachten om een handtekening te scoren.
  10. Originally posted by il_famo:[..]
    Dat was mijn punt. Maar het blijft irritant als je hebt staan wachten en er schuiven mensen voor je in de rij aan. (behalve als ze even koffie halen natuurlijk)

Wie staat er voorraan in de rij en wil morgen rond een uur of vier een kopje koffie van me?
  11. de mensen die vooraan staan slapen morgen om 4 uur nog heerlijk in hun hotelbedje of thuis
  12. In keulen mochten eerst 250 ga’s binnen. Daarna Red Zone. In Brussel vorig jaar was dit ook zo.

In keulen konden we op 2de rij gaan staan. Maar we zijn verder naar achter gaan staan. Er werd vooraan nogal gedrumd voordat het begon. Ik ben niet zo groot dus ik vond het te benauwd.