1. tja, als je toch al van plan was om morgenvroeg te gaan en je bent in de buurt zou je ook wel gek zijn als je geen bandje haalt.. dit krijg je dus.
  2. ..ik begrijp dat er ondertussen al zo'n 200 man in de rij staan. Front-rail plekken zijn vergeven...
  3. zo dan! gaat vlot
  4. Moet er niet aan denken om zo lang in de rij te zitten..
  5. dat hoeft dus ook niet.. ze hoeven 'pas' morgen om 7 uur aan te schuiven.
  6. Dat gaat echt nergens over, waarom accepteert iedereen dit?
  7. omdat tot nu toe iedereen die aanschuift van het systeem profiteert. Vanaf middernacht wordt het een ander verhaal.
  8. Originally posted by Ricku2:[..]
    omdat tot nu toe iedereen die aanschuift van het systeem profiteert. Vanaf middernacht wordt het een ander verhaal.

Op zich is het inderdaad een mooi systeem, tot op het punt natuurlijk waar men stopt met nummeren en bandjes uitdelen en al de rest die dan arriveren plots niet meer in een georganiseerde wachtrij terecht komen. Hopen dus dat ik in de loop van de nacht alsnog een nummer op de lijst krijg, of alleszins een bandje krijg wanneer de officiële bandjes vanuit de U2-organisatie uit worden gedeeld morgenochtend. Alhoewel ik snap dat men bepaald moment wel moet stoppen met nummeren, zou het wel frustrerend zijn om daar net buiten te vallen deze nacht.
  9. Originally posted by Lobmans:[..]

Op zich is het inderdaad een mooi systeem, tot op het punt natuurlijk waar men stopt met nummeren en bandjes uitdelen en al de rest die dan arriveren plots niet meer in een georganiseerde wachtrij terecht komen. Hopen dus dat ik in de loop van de nacht alsnog een nummer op de lijst krijg, of alleszins een bandje krijg wanneer de officiële bandjes vanuit de U2-organisatie uit worden gedeeld morgenochtend. Alhoewel ik snap dat men bepaald moment wel moet stoppen met nummeren, zou het wel frustrerend zijn om daar net buiten te vallen deze nacht.
    niet alleen het nummeren, maar door het wel erg soepele beleid van de afgelopen dagen staan er waarschijnlijk al veel meer mensen in de (virtuele) rij dan anders het geval was geweest. Daarnaast zul je mensen hebben die heel vroeg in de nacht/ochtend aan gaan schuiven terwijl mensen die virtueel voor hen in de rij staan nog lekker liggen te slapen.
  10. IK TIK JULLIE ALLEMAAL OP JE SCHOUDER!!! MWUHAUWAHAHAA
  11. Originally posted by Ricku2:[..]
    niet alleen het nummeren, maar door het wel erg soepele beleid van de afgelopen dagen staan er waarschijnlijk al veel meer mensen in de (virtuele) rij dan anders het geval was geweest. Daarnaast zul je mensen hebben die heel vroeg in de nacht/ochtend aan gaan schuiven terwijl mensen die virtueel voor hen in de rij staan nog lekker liggen te slapen.
    Jep meer dan 200 al. Bizar en ongehoord voor de dag voor de show.
  12. Ik heb nr 245. Net gearriiveeed.