Originally posted by joshuatreenl:[..]
[image]
Huh, AMS2...
Amsterdam 2 ja. 100%
[image]
Huh, AMS2...
Originally posted by BigGiRL:[..]
Je klinkt verbaasd...?
Amsterdam 2 ja. 100%
Niet verbaasd hoor. Maar toevallig stond ik daar ook in de buurt. Zo bedoelde ik het.
Originally posted by gavinfriday:Ik verbaas me erover dat het hier alleen maar lijkt te gaan om het recenseren van het publiek...![]()
Zijn we zo snel al uitgepraat over zo'n fantastisch concert??
Originally posted by gavinfriday:Ik verbaas me erover dat het hier alleen maar lijkt te gaan om het recenseren van het publiek...![]()
Zijn we zo snel al uitgepraat over zo'n fantastisch concert??
Originally posted by Maaaike:Nee hoor ? Vertel, wat waren jouw hoogteppunten?
Ik vond de nieuwe uitvoering van New Year's Day zo onwijs goed, met die donkere baslaag eronder. Klonk weer helemaal nieuw en energiek, zeker op maandag
Weet iemand of'ie ook als single ergens te vinden is? Of is dit alleen voor de live versie?
En wat was Bono op maandag fantastisch bij stem. Op zondag leek het vanaf de tribune alsof hij er nog een beetje in moest komen; de eerste 6 nummers was ik steeds opgelucht dat z'n stem het nog deed ? Maar dat was blijkbaar de generale voor maandag ?
Verder super dat er zoveel AB voorbij kwam.
[..]
Originally posted by Maaaike:Nee hoor ? Vertel, wat waren jouw hoogteppunten?
Ik vond de nieuwe uitvoering van New Year's Day zo onwijs goed, met die donkere baslaag eronder. Klonk weer helemaal nieuw en energiek, zeker op maandag
Weet iemand of'ie ook als single ergens te vinden is? Of is dit alleen voor de live versie?
En wat was Bono op maandag fantastisch bij stem. Op zondag leek het vanaf de tribune alsof hij er nog een beetje in moest komen; de eerste 6 nummers was ik steeds opgelucht dat z'n stem het nog deed ? Maar dat was blijkbaar de generale voor maandag ?
Verder super dat er zoveel AB voorbij kwam.
[..]
Originally posted by maartenpetra:Ik, mijn vrouw en dochter hebben zondag ongelovelijk genoten en er werd best flink gehost aan de e-stage. Alleen voor ons stonden.op de 1ste rij Italianen (nr 13 dus die waren er al vroeg) die amper bewogen. Ik (had nr 245) raakte 1 van hen soms aan, hij vond t niet leuk, keek soms achterom. Idioot gewoon waarom sta je dan daar zonder te bewegen. Ga dan ergens achterin staan. Maar goed het interesseerde me verder niet. Zondag op de tribune 2e ring in de hoek vond ik de mensen (veel al ouderen) redelijk tam. Bij sommige nrs ging men staan. Maar ik had een prachtig overzicht. Beide shows waren prachtig. En onvergetelijk. Wel had ik inderdaad het gevoel dat het publiek in 2015 en zelfs vorig jaar meer tekeer ging. Ik sowieso uiteraard. Ben nu nog ff a h nagenieten op tv, You tube komen zoveel mooie nrs voorbij. Van Live Aid (so young and innocent) naar Live at the BBC, JT, AB, ATYCLB songs tot Cape Cod. So beautiful.
Originally posted by dvschend:Met al die geruchten over Berlijn heb ik echt last van FOMO. Twijfel, twijfel...
Originally posted by U2C:[..]
mensen die stil staan zijn meestal de concert aan het tapen