Originally posted by TrabiDre:Zo even een bericht na 2 dagen bijkomen van 2 fantastische dagen waarbij ik beide dagen zo'n 20 uur op mijn benen heb gestaan en tussen door ook nog ff naar Fryslân op en neer ben gereden omdat mijn vrouw de 2de dag niet mee ging en zelf blijven was geen optie omdat mijn kaartje voor de 2de dag nog thuis lagmaar dat was zeker de moeite waard .
Ik heb beide avonden bij Edge aan de rail gestaan beide keer met 2 meiden van 1.55 -1.60 voor mij
Maar daar kijk ik met 1.88 wel overheen![]()
Ons bandje was beide avonden in zeer goede stemming maar ook ik vond het jammer dat er naast en achter mij mensen emotieloos toekeken onderwijl de foto's op Facebook postend. Helaas is het nog nooit een band gelukt om alle GA tickets bij de over enthousiaste springende en meezingende fans te krijgen.
Graag wil ik nog de mensen bedanken die mede gezorgd hebben voor 2 fantastische dagen leuk
om met jullie de U2 ervaringen te delen en de mensen uit het forum real life te ontmoeten enkele van jullie kende ik van voorgaande concerten en jaren.
Ook oa Michel Nico Dennis ( de andere namen ben ik vergeten ) voor het ordentelijk organiseren van de queue en was mijn vrouw maar net zon gepasioneert fan als Maaaike.
Leuk om te lezen over je rail ervaring.
Tot slot Remy bedankt voor het in de lucht houden van deze site waar ik de afgelopen maanden en hopelijk de komende jaren veel plezier aan beleef, had ik de site maar eerder ontdekt ( heb jaren lang U2tour.de gevolgd)
Heb nog gevraagd wie en waar je was maar je niet getroffen
Allemaal bedankt
Originally posted by franspegt:[..]
Maar veel mensen hadden de U2 app op hun telefoon waar je bij de start van het concert een 3D beleving zou hebben op je telefoon. Vandaar dat men klaar stond daarmee. Maar helaas werd het effect niet gebruikt in deze show.
Originally posted by michelpas:[..]
En nu stonden de mensen die jij noemde dus achter ons. Onze grote vriend Gregory was ineens maar alleen bezig met zijn telefoon want hij kon niks zien. Wat opviel is dat hij niet genoot van het optreden. Lijkt er dus op dat hij alleen kan genieten wanneer hij op zijn plek staat. Brigitte was even zo. Die stond tegenover mij aan de catwalk en kon ook daar niet van het optreden genieten.
Originally posted by KC11:[..]
Zouden mensen zoals die Brigitte ook niet minder genieten omdat ze naar bijna elke show gaan en bijna altijd op de eerste rij staan en iedere keer aan hun hotel staan en al geregeld op het podium gestaan hebben? Ik denk dat teveel ook wel gaat vervelen.
Originally posted by TrabiDre:Zo even een bericht na 2 dagen bijkomen van 2 fantastische dagen waarbij ik beide dagen zo'n 20 uur op mijn benen heb gestaan en tussen door ook nog ff naar Fryslân op en neer ben gereden omdat mijn vrouw de 2de dag niet mee ging en zelf blijven was geen optie omdat mijn kaartje voor de 2de dag nog thuis lagmaar dat was zeker de moeite waard .
Ik heb beide avonden bij Edge aan de rail gestaan beide keer met 2 meiden van 1.55 -1.60 voor mij
Maar daar kijk ik met 1.88 wel overheen![]()
Ons bandje was beide avonden in zeer goede stemming maar ook ik vond het jammer dat er naast en achter mij mensen emotieloos toekeken onderwijl de foto's op Facebook postend. Helaas is het nog nooit een band gelukt om alle GA tickets bij de over enthousiaste springende en meezingende fans te krijgen.
Graag wil ik nog de mensen bedanken die mede gezorgd hebben voor 2 fantastische dagen leuk
om met jullie de U2 ervaringen te delen en de mensen uit het forum real life te ontmoeten enkele van jullie kende ik van voorgaande concerten en jaren.
Ook oa Michel Nico Dennis ( de andere namen ben ik vergeten ) voor het ordentelijk organiseren van de queue en was mijn vrouw maar net zon gepasioneert fan als Maaaike.
Leuk om te lezen over je rail ervaring.
Tot slot Remy bedankt voor het in de lucht houden van deze site waar ik de afgelopen maanden en hopelijk de komende jaren veel plezier aan beleef, had ik de site maar eerder ontdekt ( heb jaren lang U2tour.de gevolgd)
Heb nog gevraagd wie en waar je was maar je niet getroffen
Allemaal bedankt
Originally posted by Bart20:
Verder wil ik nog even zeggen dat als je niet danst en stil staat je er nog steeds heel erg van kan genieten. Ik zelf ben namelijk gewoon rustig en wat ingetogen. Ik dans niet zo snel en ga ook niet echt los (dat ging nu ook niet, want ik heb mijn scheenbeen gekneusd en liep op krukken), maar dat wil zeker niet zeggen dat ik er niet van genoten heb! Sterker nog, deze twee concerten waren, samen met JT2017, 1 van hoogtepunten in mijn leven! Ik heb nog nooit zo van een evenement genoten als bij de concerten van U2.
![]()
Originally posted by adjepatatje:Net nog even op YouTube Gloria, Zoo en Horses teruggekeken. Heeerlijk!!!