Originally posted by splinter67:[image]

Originally posted by splinter67:[image]
Originally posted by Remy:Maargoed het blijft ook U2. Zal niet de eerste en laatste keer zijn dat een tour niet doorgaat die al gepland is. Vergeet 2016 ook niet waar alle arena’s e.d. al geboekt waren en uiteindelijk alles werd geannuleerd.
We weten meer in december
Originally posted by Ricku2:[..]
van wat ik uit de geruchten opmaak klinkt het ook nog steeds meer als een idee/mogelijkheid, dan dat het al daadwerkelijk gepland is.. in dat geval waren er uit Australië waarschijnlijk ook al meerdere geruchten gekomen. Geruchten die bij crewmembers etc vandaan komen zijn al zo vaak niet uitgekomen. Ik zie het nog niet direct gebeuren. Wat heeft U2 Australië in een stadion voor nieuws te bieden? Misschien als goedmakertje voor de fans daar en misschien om LiveNation te plezieren, maar er zal heel weinig van de laatste 2 albums aan de beurt komen.
Originally posted by Remy:Maargoed het blijft ook U2. Zal niet de eerste en laatste keer zijn dat een tour niet doorgaat die al gepland is. Vergeet 2016 ook niet waar alle arena’s e.d. al geboekt waren en uiteindelijk alles werd geannuleerd.
We weten meer in december
Originally posted by wowow:[..]
Hoe zat dat 2016 verhaal ook alweer?
Originally posted by Remy:[..]
Het zijn niet echt geruchten van crew members. Er is ze gevraagd door U2 management om van augustus tot en met december weer mee te gaan met U2 op tour, om in ieder geval die termijn vrij te houden.
Originally posted by Ricku2:[..]
maar dat zijn alweer 2 verschillende dingen. Meegaan op tour, of rekening houden met de mogelijkheid. Omdat de berichten helemaal op het einde van de tour komen denk ik zelf meer aan dat laatste... als je die mensen op het einde van de tour naar huis stuurt is het misschien wel handig om ze een beetje een indicatie te geven van wanneer U2 op zn vroegst weer plannen heeft.
Originally posted by Remy:[..]
True. Al bevestigen LiveNation bronnen deze verhalen en zijn er voor sommige stadions al data geboekt. Still, it's U2.. Zou me inderdaad niets verbazen als ze het uiteindelijk niet doen.
Ben toch stiekem al aan het sparen geslagen