Of wou je zeggen dat al die foto's met mobieltjes zijn gemaakt daar zijn ze te goed voor.
ik ben bij de Vertigo tour geweest stond op het veld helemaal vooraan en het enigste wat ik bij had was een mobieltje. Alleen maar k*t foto's dus.

Originally posted by henk360:Ik snap niet hoe iemand een camera mee naar binnen neemt.
Of wou je zeggen dat al die foto's met mobieltjes zijn gemaakt daar zijn ze te goed voor.
ik ben bij de Vertigo tour geweest stond op het veld helemaal vooraan en het enigste wat ik bij had was een mobieltje. Alleen maar k*t foto's dus.En bij de ingang werd s'middags niet eens gecontroleerd, behalve de handtasjes dan.
Originally posted by MWSAH:[..]
Jaa..er zijn sowieso fotografen die gemachtigd zijn door via een perskaart zoals Dieder al zei. En las ooit eens dat camera's tot 3x optische zoom toegelaten zijn, maar ik wil het liefst m'n telelens meenemen en een groothoeklens op de eerste avond, de tweede ga ik alleen maar feesten.
Originally posted by dieder:Tweede avond zit ik op de tribune. Heb via Paul kaartjes weten te regelen![]()
Originally posted by dieder:Tweede avond zit ik op de tribune. Heb via Paul kaartjes weten te regelen![]()
Originally posted by MWSAH:[..]
Paul McGuiness?![]()
Originally posted by u2joost:[..]
Paul Hewson denk ik![]()
Originally posted by MWSAH:Moke komt met een nieuw album later dit jaar..![]()
Originally posted by henk360:wie of wat is moke ???
Of heb ik de afgelopen jaren teveel naar u2 geluisterd en iets gemist ??![]()
![]()