1. En wie heeft daar wat aan? Niet stemmen zegt net zo veel. Ik keur het niet goed, maar ik vind het erger als mensen op iets stemmen zonder dat ze precies weten waarvoor ze stemmen.
  2. Originally posted by Risto:[..]

En wie heeft daar wat aan? Niet stemmen zegt net zo veel. Ik keur het niet goed, maar ik vind het erger als mensen op iets stemmen zonder dat ze precies weten waarvoor ze stemmen.

Naja goed als je blanco stemt dan geef je daarmee wel een signaal af en je maakt gebruik van je stemrecht, en imo zou iedereen die dat recht heeft er ook gebruik van moeten maken.
  3. Originally posted by dieder:[..]

Naja goed als je blanco stemt dan geef je daarmee wel een signaal af en je maakt gebruik van je stemrecht, en imo zou iedereen die dat recht heeft er ook gebruik van moeten maken.

Stemrecht is iets anders dan een stemplicht. Alleen verlies je imo wel het recht van klagen. Maar ik klaag niet, Nederland is prima zo. Europa is ook niet slecht zoals het is.

4. Niks, had geen tijd Momenteel is school even belangrijker..klinkt wat egoïstisch, maar het zij zo. Had anders CDA ofzo gestemd, kwam m'n Stemwijzer ook op uit.
  5. ben net lid geworden gheghe
  6. Ben ook net lid geworden
  7. kijk es aan, dit zijn nog es setlisten, Springsteen in Stockholm 29 nummers, 3 uur lang:

1. WHO'LL STOP THE RAIN?
    2. Badlands
    3. My Lucky Day
    4. Prove It All Night
    5. Outlaw Pete
    6. Out In The Street
    7. Working On A Dream
    8. Seeds
    9. Johnny 99
    10. The Ghost Of Tom Joad
    11. Raise Your Hand
    12. I'm Goin' Down (request)
    13. Cadillac Ranch (request)
    14. Because The Night (request)
    15. Wild Thing (request)
    16. Waitin' On A Sunny Day
    17. The Promised Land
    18. The Wrestler
    19. Kingdom Of Days
    20. Lonesome Day
    21. The Rising
    22. Born To Run

ENCORES:
    23. Hard Times
    24. Bobby Jean
    25. Land Of Hope And Dreams
    26. American Land
    27. Glory Days
    28. Twist & Shout
    29. Dancing In The Dark
  8. lidnummer 30 op de hyves
  9. ben vanochtend ook maar effe lid geworden ...
  10. Heel goed allemaal
  11. Tja ik kan niet achter blijven, ook maar even lid geworden van die hyves