1. JAAAAAAAAAAAALALAJAAAAAAAAAAAAAAAAA Haha zelfs voor wiskunde een voldoende. Stond een 5.1 voor de toetsweek maar met mijn erste voldoende in 2 jaar (6.0) die 6 binnengesleept. Jij ook goede cijfers? congrats
  2. Originally posted by dieder:[..]

JAAAAAAAAAAAALALAJAAAAAAAAAAAAAAAAA Haha zelfs voor wiskunde een voldoende. Stond een 5.1 voor de toetsweek maar met mijn erste voldoende in 2 jaar (6.0) die 6 binnengesleept. Jij ook goede cijfers? congrats

Hahahaha, fantastisch, gefeliciteerd
    Ik had het verrassend goed ja, geen onvoldoendes, wonderbaarlijk genoeg Thanks
  3. Gefeliciteerd mannen En nu aan de studie..onthou dit motto: 'Minimale inzet, maximaal resultaat..'..

4. Dat motto leef ik al mijn hele leven
  5. Gefeliciteeerd!
  6. ik was ook benieuwd hoe t was gegaan .... maar de vlag hangt dus bij jullie !
    heerlijk, boeken slopen en tas aan de paal hangen ....

doet me naast mijn eigen eindezamen ook denken aan mn einden van mn studie periode ... 92-99 ... na 7 jaar ,.... eindelijk klaar .... en toen was t echt tijd om de pc die voor veel frustratie had gezorgd ... zo ... hop ... over t balkon te knallen ...
    hij stuiterde nog best hoog .... maar deed t niet meer .....

7. Iedereen die geslaagd is Gefeliciteerd
    En iedereen die gezakt is veel succes met de herexamens
  8. Dank allen All goei gefeest hier
  9. Ik heb de mogelijkheid om voor Amsterdam 2 ook kaarten te kopen, alleen lijken dit kaarten te zijn die door de Arena zijn verkocht, en niet de 'standaard' eventim kaarten.

Weet iemand of dit kan kloppen en of het dus betrouwbaar is om deze kaarten over te nemen? Of zijn er alleen maar Eventim-kaarten in omloop?
  10. Originally posted by gavinfriday:Ik heb de mogelijkheid om voor Amsterdam 2 ook kaarten te kopen, alleen lijken dit kaarten te zijn die door de Arena zijn verkocht, en niet de 'standaard' eventim kaarten.

Weet iemand of dit kan kloppen en of het dus betrouwbaar is om deze kaarten over te nemen? Of zijn er alleen maar Eventim-kaarten in omloop?

Ik zou gewoon de Arena bellen, die kunnen jou het antwoord geven
  11. Een bekende van me heeft nog 3 tickets te koop:

Amsterdam ArenA - 20 juli
    Vak 403
    Rij 1
    Stoelnummers 447, 448 en 449

Prijs per ticket: 90 euro

PM me voor meer info