
Originally posted by Remy:Morgen volgende ronde A'dam pre-sale
Originally posted by MWSAH:[..]
Ik vraag me af hoeveel er over blijft voor zaterdag....
Originally posted by dieder:[..]
90% wsl.
Originally posted by MWSAH:[..]
Ah okej...'t voelt zo..onmachtig..wetende dat de pre-sale aan de gang is en deze sloeber geen U2.com-account heeft (wordt spoedig aangemaakt, dat wel..) en dus moet wachten tot zaterdag.
HANDLEIDING ONLINE U2-KAARTEN BESTELLEN
Welkom op www.livenation.nl. Hét officiële verkoopadres voor concertkaarten van U2.
Deze handleiding legt in korte en duidelijke stappen uit hoe u kaarten kunt bestellen.
We willen erop wijzen dat originele kaarten voor het concert van U2 alleen verkocht via www.livenation.nl, www.eventim.nl en telefonisch via 0900 - 10 10 20 20 (45 ct/pm).
Alleen via deze kanalen is toegang tot het concert gegarandeerd en bent u ervan verzekerd dat u niet te veel betaalt.
Benodigdheden:
Een account op www.eventim.nl
Adobe Reader (indien u kaarten zelf wilt printen)
internet bankieren (vooriDeal via ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank) of Creditcard (Eurocard/Mastercard, Visa Card)
1.) Start op www.livenation.nl
Kaarten van U2 gaan niet in de presale. U hoeft zich dus niet in te loggen met uw Live Nation account. U heeft alleen uw Eventim account nodig. Het is aan te raden deze voor de voorverkoop aan te maken of als u er al een heeft de inloggegevens te controleren.
2.) Ga naar de juiste artiestenpagina
Typ in de zoekbar bovenaan de pagina "U2" in en klik op "zoeken" of klik op de afbeelding van U2 op de homepage van livenation.nl.
3.) Klik op de rode knop "bestel kaarten"
U wordt nu doorverwezen naar de website van onze officiële tickethandelaar CTS Eventim waar u direct terecht komt in het venster voor het juiste concert. U ziet hier welke rangen er beschikbaar zijn voor welke prijzen
4.) Selecteer het aantal kaarten in de rang waar u wilt zitten
Het systeem van eventim.nl selecteert automatisch de beste beschikbare (zit)plaatsen binnen de door u gekozen prijscategorie/rang.
Als u het gewenste aantal kaarten heeft geselecteerd klikt u op "winkelwagen" achter de juiste rang.
Tijdelijk niet beschikbaar = uitverkocht!
5.) Selecteer de bezorgmethode
In uw winkelwagen ziet u best beschikbare plaatsen die voor u gereserveerd zijn.
Als u het hier mee eens bent kunt u de meest gewenste bezorgmethode selecteren.
TicketDirect U print uw tickets zelf. Geen aanvullende verzendkosten.
Aan het einde van uw bestelling verschijnt een pop-up waarin u het .PFD bestand kunt downloaden.
Postbezorging U ontvangt de tickets per post. Aanvullende bezorgkosten van %u20AC 2,00 per bestelling.
Express Expresspost binnen Nederland
Eurozone Express Aanvullende kosten %u20AC 25,00 per bestelling
Wereld Postbezorging buiten Europa. Aanvullende kosten verschillen per land.
ALS U KIEST VOOR DE BEZORGMETHODE TICKETDIRECT, DAN VERSCHIJNT ER AAN HET EINDE VAN DE BESTELLING EEN POP-UP WAARMEE U DE TICKETDIRECT KUNT OPENEN. HEEFT U EEN POP-UP BLOCKER INGESTELD, SCHAKEL DEZE DAN UIT. U KUNT OOK TE ALLEN TIJDE UW TICKET TERUGVINDEN ONDER "ORDERHISTORIE" IN 'MIJN EVENTIM' OP www.eventim.nl .
6.) Inloggen op eventim.nl
Als u al een account van CTS Eventim heeft vult u uw inloggegevens in en klikt u op "inloggen".
Als u nog geen account van CTS Eventim heeft klikt u op "nieuwe klant". Doorloop het registratieformulier en klik op "Ga verder".
7.) Controleer uw gegevens
Controleer bij uw klantgegevens extra goed of alles (nog) klopt! Als dit in orde is klikt u op "Ga Verder".
8.) Kies uw betalingswijze
U heeft de mogelijkheid om te betalen met iDeal of Creditcard.
iDeal U kunt gebruik maken van iDeal als u een rekening heeft bij de ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank. Meer informatie over iDeal vindt u op www.ideal.nl. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden.
Creditcard U kunt gebruik maken van uw Eurocard/Mastercard of Visa Card.
Hieraan zitten 3,5% extra transactiekosten verbonden.
Vul uw gegevens in en klik op de gewenste manier van betalen. U wordt vervolgens doorverwezen naar de juiste site waarop u uw betaling kunt voldoen.
Bevestiging
Als uw betaling goed is voltooid ontvangt u hierover een betalingsbevestiging op het door uw opgegeven e-mailadres. U ontvangt nooit de kaarten zelf op uw e-mailadres.
F.A.Q. KAARTEN U2:
'Waar kan ik kaarten bestellen voor het concert van U2?'
Kaarten worden alleen online verkocht via www.livenation.nl, www.eventim.nl of telefonisch via 0900 - 1010 2020 (45 cpm). Dit zijn de enige echte officiële verkooppunten waarvan toegang wordt gegarandeerd!
'Wat moet ik doen als ik al een account heb op www.eventim.nl, maar niet in kan loggen?'
Controleer of u de goede gegevens invult. Als u twijfelt kunt u op bij het inloggen op "wachtwoord vergeten" klikken en uw gegevens invullen. Uw (nieuwe) inloggegevens worden opgestuurd naar uw e-mailadres.
Mocht het daarna alsnog niet lukken raden we aan contact op te nemen met CTS Eventim via klantenservice@eventim.nl.
'Wat betekent "Tijdelijk niet beschikbaar!"?'
Als u bij een rang "Tijdelijk niet beschikbaar!" ziet staan, betekent dit dat de tickets voor deze rang zijn uitverkocht.
'Hoe kom ik aan mijn kaartje als ik TicketDirect heb gekozen?'
Als u kiest voor de bezorgmethode TicketDirect, dan verschijnt er aan het einde van de bestelling een pop-up waarmee u de TicketDirect kunt openen. U kunt ook te allen tijde uw ticket terugvinden onder "orderhistorie" in "Mijn Eventim" op www.eventim.nl. Hier kunt u het bestand ook printen.
'Hoe kan ik betalen?'
Via www.livenation.nl en www.eventim.nl kan er betaald worden met iDeal (ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank en SNS Bank) of met Creditcard (Eurocard/Mastercard, Visa Card).
Telefonisch kan er alleen met Creditcard worden betaald. Als u gebruik maakt van betalen via creditcard komt hier 3,5% aan transactiekosten bij.
'Hoe kan ik bestellen als ik geen Creditcard of iDeal heb?'
Voor nu kunnen we u alleen aanraden om aan familie, vrienden of kennissen te vragen of zij de bestelling kunnen maken als ze over internetbankieren of een creditcard beschikken. U heeft dan de mogelijkheid om ze contant of op een andere manier terug te betalen.
Op het moment wordt er hard gewerkt aan een "eenmalige machtiging", maar deze dienst is nog niet operationeel.
'Is mijn order succesvol verwerkt?'
Als u wilt controleren of uw order met succes door ons systeem is ontvangen, log dan in bij "mijn eventim". Hier kunt u de huidige status van uw bestelling bekijken.
"Mijn eventim" vindt u rechts bovenaan op onze website. Klik vervolgens op "Orderhistorie". Hier kunt u kijken naar uw orders en de status van uw bestelling.
Orders die zijn aangeduid als "ontvangen" zijn succesvol geregistreerd en zullen zo snel mogelijk worden verwerkt.
Orders die aangeduid zijn als "in behandeling" worden momenteel verwerkt en zullen zo snel mogelijk naar u worden gestuurd.
Orders die aangeduid zijn als "verzonden" zijn al naar u opgestuurd.
Orders aangeduid met "geannuleerd" hebben wij helaas niet goed ontvangen. LET GOED OP: deze orders zullen niet verder worden verwerkt!
Door op het ordernummer te klikken ziet u alle details van uw order, de levering en het factuuradres.
Originally posted by MirrorballBoy:[..]
Join the club, ik zit met t zelfde. Helemaal omdat ik zaterdag om 10u niet thuis ben waarschijnlijk, waardoor mn vader het gaat proberen. Ik heb voor m alle tips uitgeprint die ik binnenkreeg. Misschien heb je er nog iets aan:
[..]
Hopelijk is het zinvol![]()
Originally posted by MWSAH:[..]
Thanks..account bij Eventim had ik al gecheckt, bestaat nog van Coldplay. Hoop voor je dat het lukt Rob! (En voor mezelf..)
Originally posted by MirrorballBoy:[..]
Ik hoop het ook. Als het nu niet lukt vergeef ik het mezelf nooit....Ha, wat moeten de tijden dat je voor het postkantoor 's ochtends wakker werd en je je kaarten haalde toch mooi zijn geweest..