1. Originally posted by ivovertigo:he gefeliciteerd met je kaarten... hebben jullie trouwens al wat gehoord over gelsenkirchen? waarom hij er eerst wel op stond en nu niet meer..

Nee, maar denk dat het gewoon is gecancelled, of dat er andere problemen zijn. Hopelijk komt het nog terug
  2. Originally posted by Remy:Lekkere voorbereiding trouwens he, van u2.com.
    3 dagen vantevoren wordt opeens 4, schrok ook al vanmorgen.

waardeloos. werd gisteren ook al gemeld door de moderators op u2.com dat kaartverkoop voor leden zéker niet de day after de aankondiging zou zijn. maarja, ik ben er bij!
  3. ja ik hoop het ook, dan ga ik het daar ook zker proberen. vandaag heb ik ook gereageerd op de u2fanclub.nl mail. voor de reis naar parijs met vip kaarten. kijken hoe dat uitpakt
  4. Originally posted by ivovertigo:ja ik hoop het ook, dan ga ik het daar ook zker proberen. vandaag heb ik ook gereageerd op de u2fanclub.nl mail. voor de reis naar parijs met vip kaarten. kijken hoe dat uitpakt

Ik ook! Echt geen geld met de busreis en hotel erbij, ik ga dat zeker doen. Mooi dat er meer mensen zo over denken
  5. Originally posted by dieder:[..]

waardeloos. werd gisteren ook al gemeld door de moderators op u2.com dat kaartverkoop voor leden zéker niet de day after de aankondiging zou zijn. maarja, ik ben er bij!

Altijd hetzelfde liedje met die lui. Nouja gelukkig is het geregeld.
  6. belachelijk dit. marktplaats:

Ik heb 4 veldkaarten in de presale weten te bemachtigen voor het concert van U2.
    Zelf kan ik niet omdat ik verhinderd ben, maar misschien kan ik een andere fan een plezier doen.

Kaarten / veldkaarten / ticket

U2

Maandag 20 Juli 2009
    Amsterdam ArenA (U2)

Aanvang: 20:00

ArenA Boulevard 1
    1101 AX Amsterdam ZO
  7. ja dat lijkt me echt gaaf! een bussie vol met U2fans
  8. Originally posted by dieder:belachelijk dit. marktplaats:

Ik heb 4 veldkaarten in de presale weten te bemachtigen voor het concert van U2.
    Zelf kan ik niet omdat ik verhinderd ben, maar misschien kan ik een andere fan een plezier doen.

U2

Maandag 20 Juli 2009
    Amsterdam ArenA (U2)

ArenA Boulevard 1
    1101 AX Amsterdam ZO

zo dat geouwehoer begint al vroeg zat

9. hoop voor jullie dat dat goed gaat! voor mij nog wat te duur helaas maargoed. mischien 2010

10. 210 euro, incl ticket, busreis, hotel, ontbijt, valt toch opzich wel mee?
    Alhoewel de staankaartjes eigenlijk wel goedkoop zijn.
  11. Originally posted by Remy:[..]

210 euro, incl ticket, busreis, hotel, ontbijt, valt toch opzich wel mee?
    Alhoewel de staankaartjes eigenlijk wel goedkoop zijn.

Wow dat valt inderdaad erg mee.... hmmm eens kijken...
  12. Originally posted by dieder:belachelijk dit. marktplaats:

U2

Maandag 20 Juli 2009
    Amsterdam ArenA (U2)

ArenA Boulevard 1
    1101 AX Amsterdam ZO

hier is wel interesse