Originally posted by PiM1975:Je krijgt automatisch een mailtje met een link naar LiveNation voor de pre-sale. Wanneer je met je eigen nummer bent ingelogd krijg je de volgende mededeling:
-----
Welkom bij de presale pagina voor de U2.com Subscriber presale.
De voorverkoop voor 'Horizon' abonnees van U2.com start op dinsdag om 10.00 uur.
De voorverkoop voor 'Breathe' abonnees van U2.com start op woensdag om 10.00 uur.
De voorverkoop voor 'Boots' abonnees van U2.com start op woensdag om 15.00 uur.
Je kunt maximaal 4 kaarten per abonnee bestellen, en je moet de aankoop van al je kaartjes in één bestelling plaatsen. Zodra je de code hebt gebruikt, kan deze niet opnieuw worden gebruikt voor de aankoop van tickets voor andere shows in Europa of Noord-Amerika.
Voor meer informatie over de presale en voor meer informatie over je toegangscode ga je naar de Tourpagina's van http://www.u2.com/tour/index/
-----
Afhankelijk je periode dat je lid bent van U2.com, ben je in een van de drie groepen ingedeeld.
Nog een klein uurtje en ik kan hopelijk de kaarten veilig stellen voor die galmbak![]()
Tip: maak van tevoren een account aan bij Livenation.nl en ook bij Eventim.nl
Originally posted by emiel:heb nog geen E-mail gehad ????
hoe weet ik nou waneer ik mijn kaarten kan kopen ???
Originally posted by Remy:[..]
Bedankt Pim, voor de tijdstippen. Ik denk erover om een tweede u2.com account te nemen voor de Boots groep morgen.
Originally posted by Remy:Staanplaatsen zijn trouwens maar 55 euro, geen geld
Originally posted by gavinfriday:waar op de u2.com tourpagina zou ik de presale code moeten kunnen vinden?
Originally posted by PiM1975:[..]
Slim plan, heb ik een paar weken geleden ook al gedaan. Hopelijk daarmee voldoende kaarten voor 20 juli om te ruilen tegen andere Amsterdamse data.