1. Originally posted by PiM1975:WOW, vier veldkaarten in de pocket. Dat ging heel gemakkelijk!!!
    Je hebt overigens geen andere inlogs nodig, anders dan het nummer van U2.com.
    En het zijn fysieke kaarten en geen PDF's die je opgestuurd krijgt.

Nice! Gefeliciteerd! Zo ging het bij mij 4 jaar geleden ook, binnen 2 minuten had ik alles.
    Ga je ze alle vier zelf gebruiken of ga je er wat verkopen?
  2. Originally posted by Remy:[..]

Nice! Gefeliciteerd! Zo ging het bij mij 4 jaar geleden ook, binnen 2 minuten had ik alles.
    Ga je ze alle vier zelf gebruiken of ga je er wat verkopen?

Thanks. Ben erg opgelucht dat de eerste kaarten binnen zijn.
    Ik ga de kaarten niet verkopen, maar eventueel wel ruilen tegen andere data. Bij de Vertigo tour ben ik zo ook aan drie maal veld Arena gekomen.
  3. Originally posted by PiM1975:[..]

Thanks. Ben erg opgelucht dat de eerste kaarten binnen zijn.
    Ik ga de kaarten niet verkopen, maar eventueel wel ruilen tegen andere data. Bij de Vertigo tour ben ik zo ook aan drie maal veld Arena gekomen.

Ik hoop morgen ook nog 4 veldkaarten te krijgen en te ruilen, mooiste zou zijn alle A'dam shows vanaf het veld bij te wonen

Ik zal het ruiltopic weer openen.
  4. Done Je kan ze aanbieden in dat topic.
  5. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
  6. pff ik schrok me vanmorge dood toen ik de email zag, vals alarm omdat ik een Breathemember ben dus ik kan morgen mijn slag slaan voor amsterdam hoop ik... succes allemaal met de kaarten

7. Gelukt, heb je 4 staanplaatsen, wanneer besteld?

8. Net. Ik schrok me dood toen ik net thuiskwam en overal berichten zag over kaartverkoop. Dus snel m'n pa opgebeld voor credit card (later bleek dat je ook via Ideal kan bestellen) en het is gelukt. 4 veldkaarten
  9. Originally posted by dieder:[..]

Net. Ik schrok me dood toen ik net thuiskwam en overal berichten zag over kaartverkoop. Dus snel m'n pa opgebeld voor credit card (later bleek dat je ook via Ideal kan bestellen) en het is gelukt. 4 veldkaarten

Nice Hoop dat er morgenmiddag nog steeds veldkaarten zijn (heb een 2de U2.com account aangemaakt )
  10. Lekkere voorbereiding trouwens he, van u2.com.
    3 dagen vantevoren wordt opeens 4, schrok ook al vanmorgen.
  11. he gefeliciteerd met je kaarten... hebben jullie trouwens al wat gehoord over gelsenkirchen? waarom hij er eerst wel op stond en nu niet meer..