1. The Blackout kenden we al van de video, GOOYOW is nieuw, misschien vandaar

2. ..hangt een beetje van het schema af. Als je werkt in het onderwijs ben je extreem flexibel in de schoolvakanties, daarbuiten niet. Ik pak een aantal shows in het weekend. Met de aankondiging van de tour ergens in januari is het vroeg genoeg om goedkope vluchten te boeken via Ryan Air en co. .....Duitsland en Belgie waarschijnlijk met de auto.

Denemarken zal Kopenhagen worden, hoewel Herning (Jutland) de Jyske Bank Box-hal heeft. Dat is zo'n handbal-arena. John Mayer speelde daar als Deense date, eerder dit jaar.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik GA Amsterdam probeer te vermijden. Ik heb toch het idee dat MOJO hier in Nederland zoveel mogelijk mensen op een vierkante meter kwijt wil. Een beetje het sardineblikjesgevoel. Twee jaar geleden in Keulen kwam ik rustig aangewandeld toen de zaal net open was. Ik stond gewoon aan de catwalk.. Noord-Amerika was helemaal relaxt; Rogers Arena Vancouver kon ik kwartiertje voor show time zonder probleem nog een biertje halen. Is toch iets met regelgeving denk ik.

Ik heb er wel weer zin in..
  3. voor mij geen NL meer, we gaan proberen voor Dublin en Kopenhagen, misschien Stockholm als daar ook komen....misschien 1 a 2 maal US.
  4. Ik heb een vraag. Ik heb de deluxe cd (via u2.com kwam ik uit bij Bol.com) gekocht en ik dacht dat je dan een mail zou krijgen met daarin 4 nummers om te downloaden?

En de code om voorrang te krijgen op tickets voor een concert wordt later opgestuurd toch?
  5. Originally posted by Bart20:Ik heb een vraag. Ik heb de deluxe cd (via u2.com kwam ik uit bij Bol.com) gekocht en ik dacht dat je dan een mail zou krijgen met daarin 4 nummers om te downloaden?

En de code om voorrang te krijgen op tickets voor een concert wordt later opgestuurd toch?
    4 nrs extra download als je het album besteld op de u2.com shop.

de codes worden in het nieuwe jaar verstuurd via je mailadres wat bekend is bij bol.com
  6. Oké dankejwel
    dat is jammer... dan maar tot 1 december wachten
  7. Originally posted by U2C:voor mij geen NL meer, we gaan proberen voor Dublin en Kopenhagen, misschien Stockholm als daar ook komen....misschien 1 a 2 maal US.
    Zou me niet verbazen als het voor Denemarken de Jyske Bank Boxen in Herning wordt. Nieuwe zaal. Grote namen als John Mayer, Metallica en Roger Water staan daar als ze in Denemarken spelen. Ideale locatie. Je rijdt er in een uurtje of 6 naar toe.
  8. Originally posted by wtonis:[..]
    Zou me niet verbazen als het voor Denemarken de Jyske Bank Boxen in Herning wordt. Nieuwe zaal. Grote namen als John Mayer, Metallica en Roger Water staan daar als ze in Denemarken spelen. Ideale locatie. Je rijdt er in een uurtje of 6 naar toe.
    denk eerder Royal Arena in Kopenhagen
  9. Nu, vanavond Ruud de Wild bij Pauw. Over z'n ontmoeting met U2