1. Originally posted by dieder:[..]
    nou, Klaver wil dit volgens mij wel aanpakken...maar dat terzijde. Wat er niet bij gezegd wordt is dat landen dit inderdaad gewoon niet zelf mogelijk moeten maken. Daarnaast is U2 altijd heel open hierover geweest, dus het is niet zo dat ze het proberen te verbergen (hoewel dit wel altijd zo gebracht wordt).
    Precies. Ik zou het ook doen als ik U2 was. Of pakweg Shell, Philips etc. Nederland is een belastingparadijs voor de allergrootsten en U2 is dermate groot dat zij hier ook van kunnen profiteren
  2. Ik snap overigens wel waarom Bono een makkelijk doelwit is voor deze kritiek, al blijft het dan vaak wel heel erg stil rondom de leden van ons koninklijk huis en de echt grote belastingzondaars (de grote bedrijven)...
  3. Nederland heeft deze belastingregels zelf mogelijk gemaakt en nu weer met de dividendbelasting. Eerst naar jezelf wijzen. De wet om vermogen door te sluizen naar belastingparadijzen stamt al uit 1939. Dit om te voorkomen dat Nazi-Duitsland met het geld van onze multinationals ervan door ging.
    Wie heeft er boter op het hoofd?
  4. Inmiddels de iem opnames in bezit van beide Amsterdam concerten.
  5. -
  6. -
  7. Reminder:
    Vanvond op tv: nederland 1 om 22.30-23.20 Ruud de Wild interviewt U2 en daarna vanaf 23.25u op nederland 3 U2 I&E Tour live in Parijs
  8. Ze treden vanavond toch ook op in Londen?
  9. Is het concert van 2015 Bart
  10. Nee dat bedoel ik niet, voor mtv ema is ook vanavond toch?
  11. Nee dat bedoel ik niet, voor mtv ema is ook vanavond toch?