1. Originally posted by blink:Ik zeg ook altijd Boonoo
    Maar goed, misschien is het een idee, dat iedereen (die nog kaartjes moet kopen ) probeert 1, of mogelijk 2, kaarten extra koopt, zodat die weer hier kunnen worden doorverkocht (als jullie dat willen natuurlijk )

(of was dit al het plan )

Ik heb er zelf waarschijnlijk sowieso 6 nodig, maar ik zal het zeker nog een 2e maal proberen
    Zou toch mooi zijn is iedereen hier in het publiek zit
  2. Moet gaan slapen, hoop dat iedereen kaartjes kan bemachtigen, en als je ze over hebt meldt het even aan in dit topic. We moeten toch met zoveel mogelijk U2starters in het T- shirt van U2start in de Arena staan.
    Veel succes allemaal.
  3. Originally posted by Etik:Moet gaan slapen, hoop dat iedereen kaartjes kan bemachtigen, en als je ze over hebt meldt het even aan in dit topic. We moeten toch met zoveel mogelijk U2starters in het T- shirt van U2start in de Arena staan.
    Veel succes allemaal.

Ik zal ze in het trade topic gooien
  4. Ik ben toch een partij zenuwachtig...ik ga zo de computers klaarzetten voor morgenochtend, heb een vriend gebeld (die verdorie via de fanclub al een veldkaart heeft) die ook nog gaat proberen en dan hoop ik er het beste van...

Mocht er iemand iets overhouden..ik koop gegarandeerd als ik zelf niks te pakken krijg. Probleem is dat ik 's middags bij het voetbal ben dus kan ik niet op 't forum...willen jullie aan me denken?
  5. Originally posted by MWSAH:Ik ben toch een partij zenuwachtig...ik ga zo de computers klaarzetten voor morgenochtend, heb een vriend gebeld (die verdorie via de fanclub al een veldkaart heeft) die ook nog gaat proberen en dan hoop ik er het beste van...

Mocht er iemand iets overhouden..ik koop gegarandeerd als ik zelf niks te pakken krijg. Probleem is dat ik 's middags bij het voetbal ben dus kan ik niet op 't forum...willen jullie aan me denken?

Anders ik wel. morgenochtend zet ik de boel hier klaar, en ik houd telefonisch contact met een vriend van me...het moet goedkomen!

6. Mooi..! Hoop het beste voor je..waarschijnlijk gooien ze al vrij snel die andere concerten erop dus ben bang dat de 20e al niet gaat lukken. We zullen zien! Als we er maar zijn!
  7. Originally posted by MWSAH:[..]

Mooi..! Hoop het beste voor je..waarschijnlijk gooien ze al vrij snel die andere concerten erop dus ben bang dat de 20e al niet gaat lukken. We zullen zien! Als we er maar zijn!

Desnoods de 21e...dan maar een dag later met vakantie.
  8. Alle andere fans alvast veel succes! We moeten er gewoon bij zijn
  9. Ik hoop morgen kaartjes voor de 21 te bemachtigen, tribune zou leuk zijn. Zoniet dan moet ik gaan ruilen
  10. wir mussen die karte krijgen jah