1. Ik zou effe hier kijken: http://www.u2start.com/topic/1942/
    Opvallend trouwens dat het topic 1942 is...

Nog iets meer dan een tiental uren en dan zullen we hopelijk weten hoe het er bij staat
    Ik bereid me voor op lange wachttijden, maar ik kan goed al in 5 minuten klaar zijn lol
  2. Nog 10 uur en 20 minuten voordat LiveNation overspoeld raakt
  3. Originally posted by markp91:[..]

Ik zou effe hier kijken: http://www.u2start.com/topic/1942/
    Opvallend trouwens dat het topic 1942 is...

Nog iets meer dan een tiental uren en dan zullen we hopelijk weten hoe het er bij staat
    Ik bereid me voor op lange wachttijden, maar ik kan goed al in 5 minuten klaar zijn lol

Het vervelende is dat ik zelf die kaarten niet kan bestellen, m'n vader moet het doen want ik ben niet thuis. Dat word zenuwlijen morgen!

4. Je zult er maar werken
    Dan heb je het toch effe helemaal gehad met je baan denk ik zo

Originally posted by MirrorballBoy:[..]

Het vervelende is dat ik zelf die kaarten niet kan bestellen, m'n vader moet het doen want ik ben niet thuis. Dat word zenuwlijen morgen!

Da's behoorlijk, excuses voor mijn taalgebruik, kut
    Ik hoop voor je dat je vader weet hoe hij dit moet aanpakken, zou toch zonde zijn als je het moet missen
    Alhoewel je hier waarschijnlijk wel aan kaarten kunt komen
  5. Originally posted by markp91:[..]

Je zult er maar werken
    Dan heb je het toch effe helemaal gehad met je baan denk ik zo

[..]

Da's behoorlijk, excuses voor mijn taalgebruik, kut
    Ik hoop voor je dat je vader weet hoe hij dit moet aanpakken, zou toch zonde zijn als je het moet missen
    Alhoewel je hier waarschijnlijk wel aan kaarten kunt komen

Ik heb hem al volledig geïnstrueerd. Hij heeft al ervaring met dit soort websites, het is niet de eerste keer. Vorig jaar regelde hij Coldplay kaarten (met het geluk dat er een extra concert werd ingelast) Hij weet welke kaarten het moeten worden (de staanplaatsen, en anders de 85 euro of de 30 euro categorie). Bovendien zet ik het morgen allemaal klaar, en houdt een vriend van mij (die ook probeert kaarten te kopen) contact met hem, zodat het niet fout zou moeten kunnen gaan. Wat een mens al niet moet doen om naar zijn passie te gaan.
  6. Dubbele post.
  7. Gewoon allemaal volhouden..waarschijnlijk zijn er ook genoeg mensen die denken: 'Oh..U2..hmm, wel leuk jah, laat ik eens bestellen', waardoor freaks zoals wij in die enorme 'wachtrijen' belanden. Maar die mensen die zo denken zullen niet een uur lang op F5 rammen terwijl wij dat wel doen. Gewoon volhouden dus, weet zeker dat we er doorheen komen.

Succes allemaal..ik ga zo slapen voordat ik door m'n wekker slaap (dat zou wat zijn...)
  8. Ik lees net dat je vooral niet moet F5-en, dan sta je namelijk weer helemaal achteraan de wachtlijst.

9. Hmm..dus gewoon steeds 30-sec wachten?
  10. Originally posted by MWSAH:Gewoon allemaal volhouden..waarschijnlijk zijn er ook genoeg mensen die denken: 'Oh..U2..hmm, wel leuk jah, laat ik eens bestellen', waardoor freaks zoals wij in die enorme 'wachtrijen' belanden. Maar die mensen die zo denken zullen niet een uur lang op F5 rammen terwijl wij dat wel doen. Gewoon volhouden dus, weet zeker dat we er doorheen komen.

Succes allemaal..ik ga zo slapen voordat ik door m'n wekker slaap (dat zou wat zijn...)

Ik zou het wel mooi vinden is iedereen zich morgen zou verslapen hahahaha
    Gaat denk ik toch niet gebeuren...

Ah, 140.000 kaarten ofzo in totaal, daar moet toch eenvoudig een paar van te krijgen zijn?

11. Het wijst zich vanzelf, het is vrij simpel Gewoon wachten tot je een ons weegt.

Ik heb ook vaak genoeg gehad dat ik gewoon continu een melding kreeg dat het te druk was, na een uur was de melding weg, en ook alle kaartjes

12. zoiets. woordvoerder van livenation zei iig dat je niet moest gaan vernieuwen.