1. Originally posted by Remy:[..]

Het wijst zich vanzelf, het is vrij simpel Gewoon wachten tot je een ons weegt.

Ik heb ook vaak genoeg gehad dat ik gewoon continu een melding kreeg dat het te druk was, na een uur was de melding weg, en ook alle kaartjes

Boezem ons nou niet die angst in...

Ik ga ook slapen. Succes allemaal morgen. Ik heb er goede hoop voor, het moet wel heel bont worden willen wij fans niet binnen komen... Morgen maken we de balans op
  2. Originally posted by MirrorballBoy:[..]

Boezem ons nou niet die angst in...

Ik ga ook slapen. Succes allemaal morgen. Ik heb er goede hoop voor, het moet wel heel bont worden willen wij fans niet binnen komen... Morgen maken we de balans op

Ik duik ook onder de lakens hier
    Veel succes allemaal morgenvroeg, laten we maar hopen dat we allemaal zo gelukkig mogen zijn
    Weltrusten
  3. morge mensen ook al lekker zenuwachtig aan het worden??? nog een uur!
  4. ~voor iedereen veel succes met de kaartverkoop ...
  5. Iedereen veel succes!
  6. D-day jongens Succes!
  7. Inderdaad heel veel succes

Even een rekensommetje: 2 shows is 120.00 kaarten : 6 kaarten per transactie = 20.000 klanten uit Ned/Belgie en waarschijnlijk Duitsland.

8. Originally posted by Janus02:Inderdaad heel veel succes

Even een rekensommetje: 2 shows is 120.00 kaarten : 6 kaarten per transactie = 20.000 klanten uit Ned/Belgie en waarschijnlijk Duitsland.

En laten we hopen 3 shows
  9. Succes allemaal..ik ben omsingeld door computers hier, moet goed komen!!
  10. Vroeger stonden we nu voor het GWK of postkantoor . Ben voor het eerst toch wel heel tevreden met de presale verkoop
  11. Gelukt! Telefonisch 5 voor 10 al 6 kaartjes!!!