1. 4 zitplaatsen voor de 21e! Achter het podium Ben ontzettend blij hiermee, ik zag het op een gegeven moment echt somber in...Gefeliciteerd allen!
  2. Originally posted by MirrorballBoy:4 zitplaatsen voor de 21e! Achter het podium Ben ontzettend blij hiermee, ik zag het op een gegeven moment echt somber in...Gefeliciteerd allen!

Gefeliciteerd! Ik zag het ook somber in, maar ben ook geslaagd

Het wordt geweldig!
  3. na alle drukte te hebben weerstaan heb ik ook kaarten voor de 21e deze keer zitplaatsen om het overzicht te krijgen vanuit een andere hoek vak 110!

allemaal nog gefeliciteerd met de behaalde kaarten!
  4. ...yes heb nu net nog 6 kaarten weten te kopen via eventim.nl!!!
    wel klote: zijn allemaal losse plaatsen..

maar ja ruilen bied een oplossing!
  5. hela hola ...
    ik heb nu eindelijk maar een bakje brinta voor mn neus ... na een week van te veel te weinig slaap en teveel stress ..... en ook ik wel tachtig keer eruitgeknikkerd terwijl ik ingelogd was ... heb 4 logins gemaakt om te kijken of dat iets uitmaakte ... ander ip adres ... ook niet ... en telefonisch was helemaal ellend .... wel een meise aan de lijn gehad die zelfs vertelde dat haar baas had gezegd dat ze geen veldkaarten meer konden verkopen ... ja ja .. ze had wel tribune kaarten, maar dan kon ze nooit zeggen welk vak, alleen de rij en de stoel ... ONGELOFELIJK dat kan toch niet ..... dus dat heb ik gelaten en na een scheldkannonade en klein excuus ... opgehangen zonder iets te bestellen ..... en twee seconden daarna lukt het me om 1 veldkaart te kopen ......

maar ik zoek dus nog ......
    ik zoek nog veldkaart(en), als ruilmateriaal voor andere europese concerten, dus ik heb na veel zweten slechts 1 veldkaart weten te bemachtigen, en probeer nu dus ruilmateriaal voor handen te krijgen
    , dus als iemand hier om die reden een kaart wil verkopen .. dan ben ik heel dankbaar !!!
    niet geschoten is altijd mis ....
  6. Ik heb misschien over een week of een paar weken nog wel wat kaartjes die ik kan verkopen tegen normale prijzen. Geduld is een schone zaak mensen, juli is nog ver en iedere fan hier zal erbij zijn
  7. gewoon via eventim?

Ps 20-21 zijn binnen Nu nog (horizon)presale Parijs
  8. ik weet t remy !!!
    maar wilde t wel kenbaar maken ... want ik had echt gehoopt op 6 kaarten die ik kon gaan ruilen ... net als 4 jaar terug, na een nacht buiten, echt te gelukkig met 6 kaarten naar huis .. dat was pas leuk, dit is stress en niet leuk meer .....
    het hele menselijke aspect is weg, ik ga maandag de door mij beloofde appeltaart naar t postkantoor brengen, had vorige keer beloofd vanwege hun extreem goeie planning en hulp om ze een verrassing te brengen de volgende keer ... maja dat ging dus niet door ... de telefooncrew van livenation zou ik t liefst een uur op een bak punaises laten stuiteren ....
    tssss
    maja, gelukkig zijn er plekke als deze, waar letterlijk de liefde regeert ...
    ha....
    baby baby, I know I'm not alone ....
    ciao ...

9. mooi gezegd.
  10. Valt trouwens tegen dat de concerten nog niet zijn uitverkocht. 2005 waren er 3 binnen 30minuten weg. En volgens mij is mIlaan ook nog niet uitverkocht

Toch nog te duur?
  11. Originally posted by Janus02:Valt trouwens tegen dat de concerten nog niet zijn uitverkocht. 2005 waren er 3 binnen 30minuten weg. En volgens mij is mIlaan ook nog niet uitverkocht

Toch nog te duur?

Nee denk dat het gewoon veel losse kaartjes zijn die er nu nog op staan.
  12. Originally posted by Janus02:Valt trouwens tegen dat de concerten nog niet zijn uitverkocht. 2005 waren er 3 binnen 30minuten weg. En volgens mij is mIlaan ook nog niet uitverkocht

Toch nog te duur?

A'dam is wel uitverkocht hoor.