1. Originally posted by toysfornoise:ik weet t remy !!!
    maar wilde t wel kenbaar maken ... want ik had echt gehoopt op 6 kaarten die ik kon gaan ruilen ... net als 4 jaar terug, na een nacht buiten, echt te gelukkig met 6 kaarten naar huis .. dat was pas leuk, dit is stress en niet leuk meer .....
    het hele menselijke aspect is weg, ik ga maandag de door mij beloofde appeltaart naar t postkantoor brengen, had vorige keer beloofd vanwege hun extreem goeie planning en hulp om ze een verrassing te brengen de volgende keer ... maja dat ging dus niet door ... de telefooncrew van livenation zou ik t liefst een uur op een bak punaises laten stuiteren ....
    tssss
    maja, gelukkig zijn er plekke als deze, waar letterlijk de liefde regeert ...
    ha....
    baby baby, I know I'm not alone ....
    ciao ...

Telefoonteam was echt verschrikkelijk inderdaad! Vriend was er doorheen, maar de telefoniste zei dat ze iedereen moesten ophangen, want hun systeem was gecrasht.

Echt walgelijk!
  2. A'dam is wel uitverkocht hoor.

Niet bij eventim
  3. Milaan lijkt nu wel uitverkocht.
  4. allemaal losse kaarten, en af en toe de veldkaarte die weer beschikbaar zijn maar niet te vangen zijn op de een of andere manier ,.. heb alles geprobeerd, firefox, safari, cookies wegdoen ... maar niks ...
    en nu zijn ze ook weer weg de veldkaarten.....
    wat ik denk is dat veel mensen continue proberen om t beste te pakken te krijgen ... en dat dus kaarten reserved staan, tot ze verwijderd worden uit t mandje, je kunt namelijk bv 2 kaarten van 33 euro kopen, die in je mandje houden en dan door shoppen, en bv twee kaarten van 70 euro en dan later kiezen, en dus de nietgewenste kaarten weer terug gooien ....

en verder zullen er continue mensen uit t systeem knallen, of bij de betaling, of bij t inloggen, en dan gaan de kaarten die ze hadden, weer naar de grote mand .... ik heb zovaak gehad dat ik veldkaarten had, en op naar de volgende ... en hop ... nada ...
    in milan had ik 1 veldkaartje, met nog 318 mensen voor me die alleen maar hoefden te betalen, de kaarten waren al toegewezen, en bij t betalen werd ik er zomaar uitgefloept, en daarna was mijn mandje leeg .... dat was pas een slapeloze nacht ... dat begon om 12 uur snachts ....
    denken ze dat wij geen leven hebben ofzo .... nja ....
    klaar met mekkeren .... tijd om t internet te verlaten voor vandaag ....
    hoi hoi
  5. telefoon team was inderdaad met een mooi woord... walgelijk ....

ik hoopte op eentje die ook wat had met u2 maar duidelijk niet ....
    en ons proberen kaarten te verkopen zonder dat we t vak weten, dat is bijna colportage ofzoiets ....
    dan zie je tocg niet wat je koopt .....

net nog een keer gebeld toen al die veldkaarten er weer waren, en was ik eindelijk van 20 wachtenden naar u bent aan de beurt, is t nog 4 minuten piep piep u wordt zo spoedig mogelijk geholpen ... en nog niks .... tssss toen maar onverrichterzake opgehangen ....

dat zou uitgezocht moeten worden .... het postkantoor waren altijd vrienden van U2 !!!
    ik zal t los moeten laten ... ik zet bad maar op ....
    let it go
  6. Originally posted by MirrorballBoy:4 zitplaatsen voor de 21e! Achter het podium Ben ontzettend blij hiermee, ik zag het op een gegeven moment echt somber in...Gefeliciteerd allen!

Whoeps, ik zit niet achter het podium, maar juist aan de andere kant Ik mag er eindelijk eens bij zijn!!

En wat was vanochtend verder een ramp zeg...ik mag hopen dat het de volgende keer op een andere manier gaat want dit is dus 3 keer niks.
  7. Het was inderdaad een ramp om aan kaarten te komen.
    Ik heb ongeveer 6 mensen gevraagd om kaartjes te scoren.
    Is aardig gelukt, We hebben in totaal 20 kaartjes weten te scoren,, waaronder 10 veldkaarten.
    Nu ben ik aan het inventariseren wie er allemaal meegaan.
    Misschien hebben we nog kaarten over, die gaan dan tegen de kostprijs weg.

Tot in Amsterdam.
    Henk
  8. Voor degenen die willen weten wat ze kunnen verwachten:

Het podium zou me de rug naar de vakken 410 t/m 416 moeten staan (althans: volgens het Livenation-seatingplan)
  9. Ik heb mn kaarten nog niet binnen dus geen idee waar ik sta.
  10. Ik heb een paar dagen terug een kaartje in elkaar gefreubeld; het seatingplan dat je op livenation kunt vinden plus een arena seatingplan inclusief de vaknummers.

Het kaartje heb ik daarna op wat andere sites teruggevonden

11. Originally posted by JRlovesU2:Ik heb een paar dagen terug een kaartje in elkaar gefreubeld; het seatingplan dat je op livenation kunt vinden plus een arena seatingplan inclusief de vaknummers.

Het kaartje heb ik daarna op wat andere sites teruggevonden

[image]

Shit, ik dacht dat het podium rechts zou staan, maar is dus links. Heb 3 kaarten voor Vak 411 en 5 voor Vak 430...wat is dan de beste positie volgens schattingen qua geluid en zicht?
  12. Pas na de eerste concerten met deze podiumopbouw zul je de ervaringen horen / lezen qua beste plekken. Hoe vaak staan de heren aan de ene kant, hoe vaak aan de andere, draait er iets op het podium? Etc etc.

Mijn inschatting is dat 411 beter zicht geeft omdat je dichter bij het podium zit. Geluid op de tweede ring van de galmbak is over het algemeen k*t met peren.