1. Originally posted by JRlovesU2:Ik heb een paar dagen terug een kaartje in elkaar gefreubeld; het seatingplan dat je op livenation kunt vinden plus een arena seatingplan inclusief de vaknummers.

Het kaartje heb ik daarna op wat andere sites teruggevonden

[image]

Heb 4 kaarten voor vak 126, dus eerste ring recht tegenover het podium. Waren, na de 150 euro kaarten (groene vakken) de duurste kaarten dus mag toch hopen dat ze het podium met de voorkant naar rechts positioneren? Waarom zouden ze het podium eigenlijk niet precies in het midden zetten? Als je op U2. com kijkt lijken dat ze dat alleen in het SAN SIRO doen. Daar staat trouwens het podium in de Arena rechts?

Groetjes
  2. Kaartje op u2.com stond eerst met podium aan de linkse kant, volgens mij is het podium niet ineens naar rechts verplaatst maar hebben ze het plattegrondje gedraaid. Dat meen ik tenminste te zien aan de kenmerken van de tribunes. Waarom ze dat gedaan hebben is mij een raadsel.
  3. Man man man...
    2 hele dagen achter de pc gezeten, verschillende telefoontjes gedaan naar Nederland, nog geen kaarten
  4. Originally posted by JRlovesU2:Kaartje op u2.com stond eerst met podium aan de linkse kant, volgens mij is het podium niet ineens naar rechts verplaatst maar hebben ze het plattegrondje gedraaid. Dat meen ik tenminste te zien aan de kenmerken van de tribunes. Waarom ze dat gedaan hebben is mij een raadsel.

Het was al zo toch? Ik meen me te herrineren dat het podium al zo stond (tenminste: op Livenation)

EDIT: Het plattegrondje op U2.com is inderdaad gedraaid: dit kun je zien aan waar de hoofdingang is

Da's zo erg balen man
    Ik hoop dat je ze hier op deze site nog ergens kunt krijgen
    (Trouwens, de 21e was net nog niet uitverkocht )
  5. does anybody knows if it is still possible to get tickets for 21th, the '33 euro tix', with seats next to each other, or are there just single seats left?
  6. Originally posted by gavinfriday:does anybody knows if it is still possible to get tickets for 21th, the '33 euro tix', with seats next to each other, or are there just single seats left?

Ik denk dat het alleen nog afzonderlijke plaatsen zijn, maar misschien kun je er nog wel 2 naast elkaar krijgen
    Voor de zekerheid zou je even naar Eventim kunnen bellen: 0900-10102020

BTW You're Dutch too right? Or do you post here, because we are all Dutch? (for the Amsterdam gig?
  7. excuus, meende even op een ander topic te zitten
    thanks!
  8. Originally posted by markp91:[..]

[..]

Da's zo erg balen man
    Ik hoop dat je ze hier op deze site nog ergens kunt krijgen
    (Trouwens, de 21e was net nog niet uitverkocht )

Mja, ik ben eerlijk gezegd toch wel niet tevreden over het hele systeem hoor...

Het zat zo, ik was lid geworden van U2.com en zat dus bij de Boots groep voor woensdag.
    Alles ging goed, tot betalingsmiddel :
    Ik koos bankoverschrijving (voor Visa moest ik iemands kaart lenen dus een overschrijving was nog steeds makkelijker)
    Bleek daar onze bank niet tussen te staan, geen probleem denk je, op 'vorige' klikken en gwn Visa aanklikken dan...
    Helaas had die server van Livenation mijn unieke code toen al als 'gebruikt' aanzien en konden we niet meer bestellen.
    Bellen naar Livenation, die bevestigden dat het zo is gegaan maar ze ons niet kunnen helpen.
    Ik argumenten opgesomd waarom ze me wel moesten helpen en die ene mevrouw gaf me gelijk. Verwijst die me door naar zo'n 3 anderen, weer hele uitleg moeten doen maar uiteindelijk beloofde men toch dat het kon.
    Kreeg ik een mail om half 12 dat ik vlug nog moest bestellen voor 12u maar dat mens geeft me geen code of oplossing mee, presale over en out...
    Soit toch nog gemaild en gezegd dat ik het niet normaal vond dat die server het als 'gebruikt' aanschouwd terwijl er nog geen overeenkomst was, ik recht had op die voorverkoop en men mij beloofd had aan die tickets te raken dus dat ze maar moesten helpen (ja ik verloor wel even mijn geduld ). Ze hebben dan vrijdag gezegd het recht te zetten maar ondertussen heb ik nog steeds geen antwoord gekregen (terwijl het zaterdags verkoop was dus moést er wel iemand zijn) en dus geen tickets, terwijl alles is uitverkocht

Je kan nu zeggen dat het aan mij ligt omdat jullie allemaal geen problemen hadden, maar toch ben ik vrij ontzet, ik zie niet echt een fout aan mijn kant en als die mensen van Livenation gewoon ineens langs de telefoon reserveerden of een andere code stuurden zat ik de 20e in de ArenA, nu hoogstwaarschijnlijk niet, of ik moet maandag nog een mail/telefoon krijgen maar daar twijfel ik aan
  9. Originally posted by BelgianBono:[..]

Mja, ik ben eerlijk gezegd toch wel niet tevreden over het hele systeem hoor...

Het zat zo, ik was lid geworden van U2.com en zat dus bij de Boots groep voor woensdag.
    Alles ging goed, tot betalingsmiddel :
    Ik koos bankoverschrijving (voor Visa moest ik iemands kaart lenen dus een overschrijving was nog steeds makkelijker)
    Bleek daar onze bank niet tussen te staan, geen probleem denk je, op 'vorige' klikken en gwn Visa aanklikken dan...
    Helaas had die server van Livenation mijn unieke code toen al als 'gebruikt' aanzien en konden we niet meer bestellen.
    Bellen naar Livenation, die bevestigden dat het zo is gegaan maar ze ons niet kunnen helpen.
    Ik argumenten opgesomd waarom ze me wel moesten helpen en die ene mevrouw gaf me gelijk. Verwijst die me door naar zo'n 3 anderen, weer hele uitleg moeten doen maar uiteindelijk beloofde men toch dat het kon.
    Kreeg ik een mail om half 12 dat ik vlug nog moest bestellen voor 12u maar dat mens geeft me geen code of oplossing mee, presale over en out...
    Soit toch nog gemaild en gezegd dat ik het niet normaal vond dat die server het als 'gebruikt' aanschouwd terwijl er nog geen overeenkomst was, ik recht had op die voorverkoop en men mij beloofd had aan die tickets te raken dus dat ze maar moesten helpen (ja ik verloor wel even mijn geduld ). Ze hebben dan vrijdag gezegd het recht te zetten maar ondertussen heb ik nog steeds geen antwoord gekregen (terwijl het zaterdags verkoop was dus moést er wel iemand zijn) en dus geen tickets, terwijl alles is uitverkocht

Je kan nu zeggen dat het aan mij ligt omdat jullie allemaal geen problemen hadden, maar toch ben ik vrij ontzet, ik zie niet echt een fout aan mijn kant en als die mensen van Livenation gewoon ineens langs de telefoon reserveerden of een andere code stuurden zat ik de 20e in de ArenA, nu hoogstwaarschijnlijk niet, of ik moet maandag nog een mail/telefoon krijgen dat ik er heb maar daar twijfel ik aan en

Jezus wat een troep
    Slaat natuurlijk helemaal nergens op
    Jij hebt als U2.com subscriber natuurlijk gewoon recht op de pre-sale en uiteraard ook kaarten. Ik hoop voor je dat ze nog bellen, maar ik zou er niet teveel op hopen
    Erg vervelend allemaal man, 'k hoop dat het nog goed komt
  10. Originally posted by markp91:[..]

Jezus wat een troep
    Slaat natuurlijk helemaal nergens op
    Jij hebt als U2.com subscriber natuurlijk gewoon recht op de pre-sale en uiteraard ook kaarten. Ik hoop voor je dat ze nog bellen, maar ik zou er niet teveel op hopen
    Erg vervelend allemaal man, 'k hoop dat het nog goed komt

Mnee ik verwacht er ook niet te veel meer van hoor...
    Maar bedankt voor je sympathie
  11. Heb een vraag, nou heeft iemand van deze site kaartjes gekocht:
    http://www.tickets4u.nl/

is dit wel betrouwbaar? want ik betwijfel het, en wil heel graag naar het concert en zul je zien dat het valse kaartjes zijn ofzo, want gister werden we elke keer van livenation eraf gegooid