Originally posted by martijn88:Zijn er nog mensen die hun presale code niet gebruiken of die er eentje over hebben? Laat me dit even weten! Ik wil zeer graag naar het tweede concert maar ik ben bang dat ik (wederom) achter het net visdank alvast!

Originally posted by martijn88:Zijn er nog mensen die hun presale code niet gebruiken of die er eentje over hebben? Laat me dit even weten! Ik wil zeer graag naar het tweede concert maar ik ben bang dat ik (wederom) achter het net visdank alvast!
Originally posted by Eriktotti88:[..]
Eerste tour sinds Elevation dat ik ze niet in Nederland ga zien (eerste show waar ik heenging was Vertigo 1e avond). Was er al vanuit gegaan dat het praktisch onmogelijk was om aan kaarten te komen voor Ziggo Dome. Ga nog wel een poging wagen aankomende vrijdag.
Wel kaarten voor Berlijn, Keulen en Londen 1. Hoop eigenlijk nog op kaarten voor de 2e avond in Berlijn of Londen..
Originally posted by Remy:[..]
Je kunt er nog eentje kopen: www.u2.com/subscribe
(kost je 40 euro, dan verkoop je later de gift voor 20 euro en betaal je omgerekend 10 euro extra per kaartje)
Originally posted by TheShowman:[..]
Ja het is op zich wel jammer dat geef ik toe. Het is hoe ik het bekijk. U2 is wel een duur uitje geworden helaas. Voor mij in elk geval. Ik kan niet in ieders portemonnee kijken. Zeker als je echt optimaal van het concert wilt kunnen genieten. En dan heb je ook nog de reis en eventueel het hotel.
Originally posted by PvPU2:[..]
Als ik voor A.s woensdag 2 GA's Ams.1 te pakken kan krijgen heb ik nog 2 Bol.codes. ik heb ook nog een Innocence code maar die doe ik liever niet weg.![]()
Originally posted by U2C:[..]
bedoel je niet Adam 2
Originally posted by zoorostar:[..]
Volgens mij heb je nog weinig te klagen met minimaal 3x in het vooruitzicht. Een U2 show kan onafhankelijk van de plaats al geweldig zijn.
Originally posted by dieder:Begrijp ik het goed dat de retail presale zelfde tijd is als innocence groep?
Originally posted by Remy:[..]
Yep.
Originally posted by il_famo:[..]
Blij dat ik al kaartjes heb, het voordeel van Innocence is compleet weg als je op de grote bol.com hoop gaat.
Originally posted by il_famo:[..]
Blij dat ik al kaartjes heb, het voordeel van Innocence is compleet weg als je op de grote bol.com hoop gaat.