1. Originally posted by wtonis:De grens die nu wordt gehanteerd is de Kerstboodschap in 2016 waarin U2 aangaf iets bijzonders te doen met The Joshua Tree. Iedereen die toen lid was is Experience. Iedereen die daarna lid werd of een verlopen abonnement verlengde werd Innocence. Voor de huidige tour is die Kerstboodschap van 2016 nog steeds de grens.
    Als je na deze tour betalend lid blijft en verlengd dan word je automatisch Experience (of Red Hill, zoals ze het bij de JT noemenden), denk ik.
    Zelf heb ik in 2012 een keer mijn abonnement laten verlopen en haakte ik een paar maanden later weer aan als betalend; geen probleem daar.
    Ik was met een nieuw account innocence tijdens JT en nu ben ik al Experience na een jaar!
  2. jammer dat ze niet meer steden aan doen, zoals Stockholm, Oslo, Brussel en Cardiff
  3. nu ik terug denk heb 2x i&e plus 2x JT de gift voor de zilver tickets dus had ik (denk ik) toch nu met 2 accounts in de ex moeten zitten, heb wel een mail gestuurd dus wacht ik nog op antwoord zou wel een foutje zijn plus heb weer 50 betaald ipv 40 voor de jongste account keep you up to date
  4. denk dat er inderdaad een foutje is, heb je elke jaar "renewed" ?
  5. yep voor de death line nog wel en foutjes kunnen gebeuren toch
  6. verwacht niet dat ze er snel wat aan gaan doen of aan doen
  7. positief denken ja
  8. Originally posted by Lobmans:[..]
    Goh ja dat hopen en veronderstellen we, maar of we daar ook echt zeker van kunnen zijn?! Voor het zelfde geld heeft ticketmaster wel gewoon één batch tickets voorzien.

Ik ben er nagenoeg zeker van, heb dit vrij vaak lopen testen met vorige presales en andere steden. Tenzij toevallig deze presale de uitzondering is.
  9. er zullen vaak genoeg codes zijn die vaker dan eenmaal worden gebruikt.
  10. dat zou zomaar kunnen tijdens i&e is ons dat wel gelukt nu met de bol code ging dat niet en de U2 codes eigenlijk nog niet geprobeerd
  11. Dat is op de NL site van TM goed dichtgetimmerd. Misschien incidenteel.