1. Originally posted by MissBonoHewson:[..]
    In dat opzicht heeft een jarenlang abonnement bij U2.com ook weinig zin. Ik ben betalend lid zonder tussenpozen sinds 2010. Maar ik ben net zo 'Experience' als iemand die twee jaar lidmaatschap betaald.

Het is een smak geld elk jaar maar gelukkig deel ik de kosten met iemand anders. 18 euro de man valt dan toch wel mee. En heb tot nu toe altijd prima kaarten kunnen bestellen. Deze presale zelfs uitgebreid kunnen vergelijken en pas na een kwartier mijn gewenste stoelen betaald.
    heb ik ook deel de kosten met vrouw lief
  2. ook wij delen de kosten 2 accounts 4 pers.
  3. ik zou het nog niet willen accounts delen (met vrienden of familie ) maar goed ieder het zijne
  4. waarom niet @ splinter67
    als ik vragen mag?
  5. krijg ik geen gezeur over de gift of ik wil staanplaats amsterdam en ik wil zilver kaarten keulen enz, 40 euro per account vind ik wel mee vallen zelfs de donald duck kost al 127.50 per jaar. dus valt u2 wel mee maar ik kan ook niet in ander mans beurs kijken dus moet iedereen doen waar ze zich prettig bij voelen no hard feelings
  6. en zoals de vorige gift : ben bezig vinyl terug te verzameken stel ik heb 1 account en deel die wie krijgtt dan de gift als voorbeeld klink misschien ego maar nu kan ik zeggen alles is voor ....
  7. en er zijn dingen die je gewoon niet deelt : mijn vrouw; mijn beurs; mijn auto en u2 ;-)
  8. Mijn beurs, auto en U2 deel ik ook niet

9. Goh ondanks de hoge capaciteit vind ik dat het Sportpaleis in Antwerpen nog vrij intiem aanvoelt aangezien alle zitjes en vakken redelijk kort op elkaar aansluiten en de zaal dus compact oogt, in tegenstelling tot modernere zalen waar er overal meer “tussenruimte” voorzien is (en soms ook nog eens “loges” tussen de verschillende ringen). Bij een vol sportpaleis kijkt ge dus gewoon aan op één grote mensenmassa, en de bovenste rijen zijn dus minder hoog dan bepaalde nieuwere zalen met een lagere capaciteit.
  10. das waar