1. Originally posted by Remy:Ik heb ze maar even gemaild, misschien kunnen ze dat meisje alsnog haar kaartje geven. En al doen ze er niets mee, hoop dat ze hun vragen wat beter voorbereiden.

[..]

Goeie actie Remy!
    Ben nu wel heel benieuwd of je ook reactie krijgt hierop....

2. Net al gehad, ze sturen het door naar Giel's redactie.

3. Laat het even weten..ik mag die hele Giel niet. Mediageile stumpert.
  4. Doe ik zeker Misschien geven ze mij wel kaartjes haha, dan verloot ik ze hier wel aan echte fans
  5. Goeie actie Remy
    Laten we maar hopen dat het meisje alsnog de kaartjes krijgt
    Belachelijk om op zo'n manier te verliezen
  6. Dates of which support acts will be with U2 in which cities are also being confirmed including: Snow Patrol (Milan, Nice, Gothenburg); Glasvegas (Dublin, Glasgow, Cardiff), Elbow (London, Sheffield) and Kaiser Chiefs (Paris, Dublin).

Weet iemand wanneer er iets bekend wordt gemaakt over het voorprogramma in de Arena??
  7. Als iemand het wist was het wel gepost he

Kan zelfs nog een paar weken vantevoren bekend worden gemaakt.
  8. Als er trouwens nog mensen zijn die één veldkaart voor de 20e hebben of twee goedkope tribunekaarten (33E) voor de 21... Ik (lees: een vriend) zou daar erg gelukkig mee zijn
  9. Originally posted by dieder:Als er trouwens nog mensen zijn die één veldkaart voor de 20e hebben of twee goedkope tribunekaarten (33E) voor de 21... Ik (lees: een vriend) zou daar erg gelukkig mee zijn

Wellicht heb ik dat straks nog wel, maar het is even afwachten.

Eventim is trouwens begonnen met het opsturen van de kaartjes! Heb verzendbevestigingen.
  10. Originally posted by Remy:[..]

Wellicht heb ik dat straks nog wel, maar het is even afwachten.

Eventim is trouwens begonnen met het opsturen van de kaartjes! Heb verzendbevestigingen.

En heel misschien heb ik er ook 1 over voor de 20e....

Ik ben pas blij als ik de kaarten in bezit heb. Nu nog een plek vinden zodat ik ze na een paar maand ook kan terug vinden....
  11. Originally posted by Elisa:[..]

En heel misschien heb ik er ook 1 over voor de 20e....

Ik ben pas blij als ik de kaarten in bezit heb. Nu nog een plek vinden zodat ik ze na een paar maand ook kan terug vinden....

Gewoon de kaarten in het hoesje of in de box van NLOTH stoppen. Eenvoudig te onthouden
  12. ik heb m'n kaartjes voor de 20e binnen!

vraagje: wie van jullie gaat er ook mee naar het concert in parijs met de Fanclub?
    Ik ga met de bus en heb staanplaatsen voor het middenplein.

ik hoor van jullie