Originally posted by simlover13:Oke, bedankt zodra ik de kaartjes heb ga ik meteen kijken!
Oke, let us know

Originally posted by simlover13:Oke, bedankt zodra ik de kaartjes heb ga ik meteen kijken!
Originally posted by Remy:[..]
Mensen, deze jongen zit gewoon in de Arena in juli, ik heb nog een kaartje voor verkoopprijs, en als het maandag niets wordt dan krijgt die dat kaartje
Originally posted by Coen:Giel sucks anyway! Sinds ie trots vertelde dat U2 op Pinkpop zou spelen neem ik hem helemaal niet meer serieus....
LS,
Vanmorgen was er iets na half 8 op 3FM zoals wel vaker weer iets te winnen. Kaartjes voor U2.
Een meisje werd gebeld door Giel, ze zat op de fiets, en ze moest een vraag beantwoorden. Had ze die goed, dan zou ze winnen.
De vraag was: Waar komt de naam U2 vandaan?
A) Een lijfspreuk van Bono
B) Antwoord B weet ik niet meer
C) Een spionagevliegtuig
Nou weet ik als fan dat de naam U2 helemaal niet uit deze opties komt. De naam U2 is per toeval ontstaan, ze zochten iets korts en sterks en er is een lijstje van 10 namen gemaakt waaruit U2 werd gekozen. Beetje geinspireerd door de letters XTC. Ik heb dit nog eens nagezocht, en de bron er van ook gevonden op u2faqs.com:
http://www.u2faqs.com/history/a.html#2
Ik wist al wel voor vanmorgen dat een spionagevliegtuig ook de letters U en 2 draagt, alleen heeft dit echt helemaal niets met U2 te maken. Niemand van U2 wist daarvan toen ze begonnen, en de vraag is of dat spionagevliegtuig toen uberhaupt al bestond.
Het meisje aan de telefoon had het antwoord fout (ze koos na twijfelen voor A). Maar eigenlijk kon ze het niet goed hebben, want geen enkel antwoord klopt.
Dus of jullie hadden de vraag moeten formuleren als "Welke van de volgende opties luistert ook naar de naam U2?" of gewoon de antwoorden anders moeten invullen.
Ik vind dit een beetje lullig voor het betreffende meisje, ik hoop dat jullie dit ook vinden en dat jullie haar misschien alsnog de kaartjes kunnen geven. Zo kun je natuurlijk nooit winnen, als je als Giel zijnde niet eens de vragen goed samenstelt..
Bedankt!
Groet,
Remy Gardien
(die zelf van de partij was met de vorige U2-prijs enkele weken geleden, en in de finale helaas niet won :-)).
Originally posted by Remy:Ik heb ze maar even gemaild, misschien kunnen ze dat meisje alsnog haar kaartje geven. En al doen ze er niets mee, hoop dat ze hun vragen wat beter voorbereiden.
[..]
Servicenummers onbereikbaar door U2
Uitgegeven: 16 maart 2009 10:21
Laatst gewijzigd: 16 maart 2009 10:29
DEN HAAG - Veel 0800 en 0900-servicenummers zijn zaterdagmiddag enkele uren niet of nauwelijks bereikbaar geweest vanwege de voorverkoop voor twee U2-concerten.
Extreme drukte op het telefonienetwerk veroorzaakte het probleem, bevestigde den woordvoerder van KPN maandagochtend naar aanleiding van een bericht in De Gelderlander.
Tussen het middaguur en half drie was het niet of bijna niet mogelijk om contact te krijgen met de nummers.
De optredens van de Ierse band op 20 en 21 juli in Amsterdam waren binnen de kortste keren uitverkocht.
Huisartsenpost
De Coöperatieve Huisartsendienst Nijmegen trok maandag direct aan de bel. De huisartsenpost voor de hele regio (inclusief Boxmeer en Wijchen) was nauwelijks bereikbaar, meldde directeur Marion Borghuis.
Een onacceptabele situatie, oordeelde zij: ''Het kan niet zo zijn dat de gezondheidszorg in gevaar komt omdat ergens in het land de kaartverkoop voor een popconcert begint. We gaan hier serieus over praten met KPN.''
Voor zover bekend hebben de problemen van zaterdag geen ernstige gevolgen gehad voor patiënten.
KPN kondigde maandag een onderzoek aan naar de toedracht van de storing.
Originally posted by Risto:[..]
Belachelijk slechte vraag inderdaad![]()
Iemand dit al gelezen?
[..]
Originally posted by Coen:[..]
haha, ik heb net dat artikel geknipt om het hier te posten maar je bent me voorMooi verhaal!
Originally posted by Risto:[..]
Behalve voor mensen die een huisarts nodig hadden![]()
Toch stiekem wel mooi dat zoiets een heel netwerk plat kan leggen