1. Originally posted by simlover13:Heb een vraag, nou heeft iemand van deze site kaartjes gekocht:
    http://www.tickets4u.nl/

is dit wel betrouwbaar? want ik betwijfel het, en wil heel graag naar het concert en zul je zien dat het valse kaartjes zijn ofzo, want gister werden we elke keer van livenation eraf gegooid

Ik zou daar nooit bestellen. Je wordt meer dan afgezet.
  2. weet ik, maar het was nog maar de enige optie om aan de kaartjes te komen...
  3. Originally posted by simlover13:Heb een vraag, nou heeft iemand van deze site kaartjes gekocht:
    http://www.tickets4u.nl/

is dit wel betrouwbaar? want ik betwijfel het, en wil heel graag naar het concert en zul je zien dat het valse kaartjes zijn ofzo, want gister werden we elke keer van livenation eraf gegooid

Ik heb geen idee of het betrouwbaar is, maar het beste is om Eventim even te belen. Ze kunnen vast wel opzoeken of ze die kaarten aan ticket4u hebben verkocht of niet
    Telefoonnummer: 090010102020
  4. Ik kan nog steeds kaarten bestellen bij livenation voor de 20e... dat is toch raar? t was toch al uitverkocht?
  5. Originally posted by Elisa:Ik kan nog steeds kaarten bestellen bij livenation voor de 20e... dat is toch raar? t was toch al uitverkocht?

Losse tickets en alle veldkaarten zijn sowieso al weg. En probeer maar te bestellen, waarschijnlijk krijg je steeds foutmeldingen.
  6. Originally posted by Elisa:Ik kan nog steeds kaarten bestellen bij livenation voor de 20e... dat is toch raar? t was toch al uitverkocht?

Het zijn alleen nog maar losse plaatsen

7. Dan kan je beter op Marktplaats kijken. 215 euro voor een ticket?! Dat ga je toch niet betalen.. Het is nog tot juli he, er zijn ook nog genoeg mensen die straks een vakantie boeken en hun tickets daardoor willen verkopen en noem het maar op.

Heb geduld, dat wordt vaak echt beloond! Ga geen 200+ euro betalen voor een ticket van 60 euro!!

8. Mensen, deze jongen zit gewoon in de Arena in juli, ik heb nog een kaartje voor verkoopprijs, en als het maandag niets wordt dan krijgt die dat kaartje
  9. Ik heb er ook geen 200 euro voor betaald joh
    Mijn vader heeft ze gekocht, en ze waren toen nog goedkoper schijnbaar, want anders had hij het nooit gedaan... Maar kun je zelf aan de kaartjes zien of ze echt zijn ofzo?
  10. Originally posted by simlover13:Ik heb er ook geen 200 euro voor betaald joh
    Mijn vader heeft ze gekocht, en ze waren toen nog goedkoper schijnbaar, want anders had hij het nooit gedaan... Maar kun je zelf aan de kaartjes zien of ze echt zijn ofzo?

Ja er zit een soort watermerk op de achterkant als het goed is. En met zitplaatsen heb je meer kans dat ze echt zijn omdat er echt stoelnr's e.d. op staan.

Met staanplaatsen is het weer een ander geval, daar zijn veel gevallen van bekend van mensen die terug naar huis moesten. Beste kan je dan even bellen met Livenation/Eventim, ze kunnen vast a.d.h.v. bepaalde nr's op je kaartjes bepalen of ze echt zijn.
  11. Oke, bedankt zodra ik de kaartjes heb ga ik meteen kijken!