1. Altijd interessant, bedankt!
  2. Wie luistert er hier naar Moke trouwens? Als een volwaardige 'onder-welke-steen-kom-jij' ontdekte ik hun album pas 3 weken geleden nadat ie in Duitsland was uitgekomen en ik vind ze al beter dan dat gedram van Keane. Belovende band..
  3. Ik mis gewoon 4 U2 kaartjes.. 2 bestellingen niet gehad
  4. Originally posted by MWSAH:Wie luistert er hier naar Moke trouwens? Als een volwaardige 'onder-welke-steen-kom-jij' ontdekte ik hun album pas 3 weken geleden nadat ie in Duitsland was uitgekomen en ik vind ze al beter dan dat gedram van Keane. Belovende band..

Ik denk dat je Kane bedoelt? Dat is idd gedram! Ik heb Moke eerlijk gezegd nog geen kans gegeven, laat ik dat maar eens doen binnenkort.

5. hmmm dat is wel kut. ik zou toch even contact opnemen met eventim.

6. Heb ik al gedaan, ze kunnen daar niets tegen doen, ze kunnen geen nieuwe uitgeven. Ik moet een mail sturen en wellicht kunnen ze dan iets doen, maar betwijfel het.

Maargoed, misschien komt het volgende week alsnog, wacht het even af
  7. Moke is fantastisch Casper, erg goed ook live 'This Plan' en 'We'll Dance' zijn steengoeie nummers
    Maar ik ben nog meer onder de indruk van Voicst, als we het dan toch over Nederlands acts hebben Iemand hier die ook graag naar Voicst luistert?