1. Originally posted by markp91:Moke is fantastisch Casper, erg goed ook live 'This Plan' en 'We'll Dance' zijn steengoeie nummers
    Maar ik ben nog meer onder de indruk van Voicst, als we het dan toch over Nederlands acts hebben Iemand hier die ook graag naar Voicst luistert?

Voicst..die moet ik eens een kans geven
  2. Alleen U2, Bruce en White Stripes hier... zie het niet snel veranderen.

3. Teveel hoog gebler naar mijn mening..
    M'n ouders draaien nu NLOTH beneden...geweldig

4. Had ik al verwacht
    Is 't niet fantastisch als je ouders naar jouw muziek luisteren?

5. Moke is wat meer mijn stijl, maar Voicst is ook lang niet slecht. Nog altijd beter dan Kane en na 2x wat nummers luisteren ben ik nog bevooroordeeld.

Gister in de kroeg zei ik nog: 'Ja, ik ga 2x naar U2'...vragen ze meteen waarom ik 2x naar hetzelfde concert ga...ze snappen het gewoon niet haha
  6. Originally posted by MWSAH:[..]

Moke is wat meer mijn stijl, maar Voicst is ook lang niet slecht. Nog altijd beter dan Kane en na 2x wat nummers luisteren ben ik nog bevooroordeeld.

Gister in de kroeg zei ik nog: 'Ja, ik ga 2x naar U2'...vragen ze meteen waarom ik 2x naar hetzelfde concert ga...ze snappen het gewoon niet haha

Moke is natuurlijk fantastisch
    Ze waren eerst ook altijd bij De Wereld Draait Door...beste afleveringen ooit

Hahahahahaha, zulke mensen moet je het ook gewoon niet proberen uit te leggen, 't is gewoon zinloos
  7. ben ik de enige die zijn kaarten nog niet binnen heeft van de zaterdag verkoop????

kut zooi...
  8. Ik mis ook nog één kaartje, en drie stuks kwamen er zaterdag pas met de post. Dus zou nog even geduld hebben (doe ik ook) en anders een mail met alles wat er gebeurd is (zoveel mogelijk info) opstellen naar klantenservice@eventim.nl (werd me aangeraden via telefoon).
  9. Originally posted by Remy:Ik mis ook nog één kaartje, en drie stuks kwamen er zaterdag pas met de post. Dus zou nog even geduld hebben (doe ik ook) en anders een mail met alles wat er gebeurd is (zoveel mogelijk info) opstellen naar klantenservice@eventim.nl (werd me aangeraden via telefoon).

oke! bedankt Remy, wacht vandaag nog ff af
  10. ik kreeg afgelopen vrijdag een mailtje van Eventim dat de kaartjes die dag waren verzonden en binnenkort op mn mat zouden neervleien, neem aan dat jullie dat bericht ook hebben gehad?
  11. Ik heb dat bericht al veel eerder gehad (dinsdag, woensdag). Maar idd wel gehad
  12. Al nederlanders (buiten Remy) die een shirt hebben besteld/ ontvangen?
    Ben benieuwd naar de BOOBS. (wil zo graag op het podium, maar dan meteen doorlopen naar de bassman)

Mooie shirts Remy (zag ze op de foto's)