1. Originally posted by Etik:Al nederlanders (buiten Remy) die een shirt hebben besteld/ ontvangen?
    Ben benieuwd naar de BOOBS. (wil zo graag op het podium, maar dan meteen doorlopen naar de bassman)

Mooie shirts Remy (zag ze op de foto's)

Ga deze week bestellen, welke weet ik nog niet. Zit nog te twijfelen tussen Magnificent, Being Born en Linear

En de Boobs is nog niet besteld
  2. Originally posted by dieder:[..]

Ga deze week bestellen, welke weet ik nog niet. Zit nog te twijfelen tussen Magnificent, Being Born en Linear

En de Boobs is nog niet besteld

Zou geweldig zijn voor Mysterious Ways, een vrouwelijke schoonheid aan 't dansen met een U2Start-shirt met Sexy Boobs erop.
  3. Weet jij al welke je gaat bestellen Casper?
  4. Originally posted by markp91:[..]

Volgens mij is deze gisteren ook al op de Zweedse televisie geweest. Iemand had hier een topic geopend met een recent interview vanuit Fez....

Die link heeft het over een interview voor de Nederlandse tv, met Nederlandse journalisten. Dus waarschijnlijk is er een mediasessie geweest daar.
  5. Originally posted by MWSAH:[..]

Die link heeft het over een interview voor de Nederlandse tv, met Nederlandse journalisten. Dus waarschijnlijk is er een mediasessie geweest daar.

Oké
    Bedankt Dieder, ga zeker kijken

6. Die kerel zegt dat ze met Adam/Bono 20min hebben gekletst en met Edge en Larry ook..zou dus een interview van 45 minuten ofzo worden..ben benieuwd. Tenzij het ingekort hebben met monteren.
  7. Als mn laptop gerepareerd is voordat nova begint en ik alles weer heb kunnen installeren zal ik proberen het op te nemen en te uploaden