1. In 2015 stonden de 1e 500 op een lijst en moesten zich dan om 16:00 weer melden. Dan werden alle namen op de lijst afgeroepen en kon je kiezen zuid of noord zijde

2. Ja 2015....alweer lang geleden maar weet het nog als de dag van gisteren.
  3. Beste allen, ik post mijn berichtje ook hier omdat ik in de andere threads nog geen reactie had. Ik heb namelijk voor het maandagconcert twee veldkaarten (digitaal) die ik graag ruil voor twee veldkaarten voor zondag. Als één van jullie graag naar het maandagconcert wil ipv het zondagconcert en daarvoor zijn/haar kaarten wilt ruilen of iemand kent die dit wilt doen, laat me dat dan weten via een pm.
  4. Nog een week...wat gaat het snel in ene!
  5. Het dak is dicht hoor ;-). Nee zou mooi zijn. Wachten in de regen is niks
  6. Ik ben er tussen 6.00 en 7.00 ochtend denk ik. Is het en goede kans op een aardige plaats voor aan? Het lijkt een beetje gekkehuis. In 2015 sloot ik om 15.30 uur aan. Stond uiteindelijk 3de rij bij The Edge. Ja hopen op droog weer en niet te koud.
  7. Originally posted by maartenpetra:Ik ben er tussen 6.00 en 7.00 ochtend denk ik. Is het en goede kans op een aardige plaats voor aan? Het lijkt een beetje gekkehuis. In 2015 sloot ik om 15.30 uur aan. Stond uiteindelijk 3de rij bij The Edge. Ja hopen op droog weer en niet te koud.
    Rond die tijd aankomen is goed.
    Dan heb je inderdaad een goede plek vooraan.
    En waarschijnlijk zit je dan ook bij de 1e paar honderd met een nummer/bandje.

8. We krijgen de info 24 tot 48 uur voor het concert. Staat op de site van Mojo.
  9. Originally posted by maartenpetra:Ik ben er tussen 6.00 en 7.00 ochtend denk ik. Is het en goede kans op een aardige plaats voor aan? Het lijkt een beetje gekkehuis. In 2015 sloot ik om 15.30 uur aan. Stond uiteindelijk 3de rij bij The Edge. Ja hopen op droog weer en niet te koud.
    Het is deze tour wel weer meer een gekkenhuis dan voorgaande jaren. Jammer genoeg.
  10. Een onmogelijke vraag denk ik: heeft iemand nog 2 veldkaarten voor zondag? Mijn zus en zwager waren met mij in Berlijn de 2e show en hebben geen mogelijkheid de 13e nov terug te gaan. Ik heb wel een mooie tribuneplek op ooghoogte vd band achter het podium voor die speciale show 13/11 evt als tegenbod. De rest vd prijs betalen we natuurlijk voor veldkaarten... Alle tips welkom
  11. Er komen vast nog ticket drops voor Ams 1 maar ik ben steeds niet op tijd...