1. Ik rij zondagochtend (vroeg) vanuit Vlaanderen naar Amsterdam en heb nog wel plaatsjes over in mijn auto. Wie mee wil, stuurt me maar een PM.
  2. Ok bedankt voor de info. Ik ben er rond 6.30 uur denk ik. Met de bus, eerste metro rijdt op zondag pas om 7.30 uur. Ja en maandag ga ik zitten dan wil ik toch wel een beetje op tijd zijn, ben vroeg vrij. Voor de sfeer al. Gewoon leuk.
  3. Ik begin gelukkig weer zenuwachtig te worden. Tot op heden kon de E&I tour me niet echt boeien net als SOE.

Maar ben zeker benieuwd naar het concert. Mijn vader van 74 zal de gemiddelde leeftijd wat opkrikken.
  4. Originally posted by ferrari:Ik begin gelukkig weer zenuwachtig te worden. Tot op heden kon de E&I tour me niet echt boeien net als SOE.

Maar ben zeker benieuwd naar het concert. Mijn vader van 74 zal de gemiddelde leeftijd wat opkrikken.
    Neem mijn vader van 70 ook mee!
  5. er zijn nu goedkope zitplaatsen voor alle 2 de Hamburg shows, van 47 tot 200 euro
  6. De senioren ook goed vertegenwoordigd!
  7. Originally posted by wtonis:[..]
    ...alles is relatief. Als je front-rail wilt staan dan is het handig dat je bij de eerste 150 bent. Ik schat in dat de GA queue in Amsterdam die 150 ergens op zaterdag al aantikt. ..Kom je zondagochtend 06.00uur dan heb je nog steeds een goede plek, denk ik. Wil je een mooi plekje in het midden van de zaal waar je de show goed kunt zien dan kun je rustig zondagmiddag rond 17.00uur aankomen. Als je maandag gaat dan heb je kans dat om 17.00 aankomen je nog een plekje op de eerste 5 rijen oplevert dichtbij de E-stage of het hoofdpodium. De meeste mensen werken toch nog gewoon op maandag.

Dat had ik me inderdaad nog niet bedacht...ik ga zondag zitten, en maandag GA. Klinkt gunstig! Nog meer mensen die op maandag gaan staan?
  8. Originally posted by wtonis:[..]
    ...alles is relatief. Als je front-rail wilt staan dan is het handig dat je bij de eerste 150 bent. Ik schat in dat de GA queue in Amsterdam die 150 ergens op zaterdag al aantikt. ..Kom je zondagochtend 06.00uur dan heb je nog steeds een goede plek, denk ik. Wil je een mooi plekje in het midden van de zaal waar je de show goed kunt zien dan kun je rustig zondagmiddag rond 17.00uur aankomen. Als je maandag gaat dan heb je kans dat om 17.00 aankomen je nog een plekje op de eerste 5 rijen oplevert dichtbij de E-stage of het hoofdpodium. De meeste mensen werken toch nog gewoon op maandag.

Op zaterdag al voorbij de 150 wachtenden? Wauw, ik wist niet dat queuen bij jullie in Nederland zo hard kon gaan. In Antwerpen drie jaar terug waren we er twee keer rond 10u-11u in de voormiddag en hadden we telkens een nr ergens tussen de 100-150. Vorig jaar in Brussel kwamen we aan rond 10u en vielen we nét buiten de eerste groep van 500 met genummerd polsbandje. Hier in Belgie gaat het precies dus minder hard dan bij jullie. Hoe dan ook, de avond op voorhand vertrekken is hier niet echt een optie. Zaterdag overdag nog het eerste verjaardagsfeestje van mijn petekindje dus dan kan ik vanuit Belgisch Limburg 200km het hele land doorkruisen richting de kust voor het feest, 's avonds nog eens diezelfde afstand terug, en dan voor dag en dauw zaterdagnacht/zondagochtend nog eens +200km richting Amsterdam. Een PAAR uur slaap ga ik mezelf dus sowieso zaterdag even moeten gunnen alvorens de wekker tegen 2u 's nachts afloopt.

Hopen dan maar dat een railspot aan de catwalk er nog in zit. En zoniet dan is het zicht vanop rij 2 uiteraard quasi even goed, alleen is aan de rail staan gewoon net iets comfortabeler na meer dan 12 uur queuen

Ik trek zondag m'n custom made shirt van vorig jaar nog eens aan, dus wie iemand ziet met dit shirt:
    Spoiler (click to toggle)
    that's me, dus kom gerust goeiedag zeggen

9. Groeten uit een drizzly Hamburg.

10. Voor zondag geven ze helaas ook regen. Zaterdag dan wel weer +20 graden en droog, met wat geluk verschuift dat allemaal nog een beetje en blijft het zondag wel droog
  11. Zou er op zondagnamiddag veel volk aan hun hotel staan? Ik heb geen tickets voor Amsterdam. Maar de jacht op een handtekening zie ik wel nog zitten.