1. Morgen vertrekken wij naar hamburg voor het concert op 3 okt. Heb er zn zin in en ineens gaat het echt snel... stress welke jas neem ik mee want tja wat doet het weer.. heb ik al mijn spulletjes... hostel nog x gecheckt. Kaartjes in de tas ja check... pppff word er zenuwachtig van hahaga
  2. Ik lijk wel gek, maar heb een kamertje in de jeugdherberg geboekt. Kan ik na concert 1 besluiten of ik een paar uur ga slapen en vroeg in de rij ga voor concert 2. Ik heb nog nooit eerder zo'n gekkenhuisgevoel gehad. Nou ja 25 jaar geleden wel, maar dat was voor het postkantoor, wachten op kaartjes ?

Ik hoop inderdaad dat het droog blijft. Wachten in de regen zie ik niet zo zitten.

Leuk om een aantal van jullie hopelijk ook in het echt te zien!

Originally posted by maartenpetra:Ik ben er tussen 6.00 en 7.00 ochtend denk ik. Is het en goede kans op een aardige plaats voor aan? Het lijkt een beetje gekkehuis. In 2015 sloot ik om 15.30 uur aan. Stond uiteindelijk 3de rij bij The Edge. Ja hopen op droog weer en niet te koud.
  3. Originally posted by Marieke:Morgen vertrekken wij naar hamburg voor het concert op 3 okt. Heb er zn zin in en ineens gaat het echt snel... stress welke jas neem ik mee want tja wat doet het weer.. heb ik al mijn spulletjes... hostel nog x gecheckt. Kaartjes in de tas ja check... pppff word er zenuwachtig van hahaga
    Oooooh, herkenbaar! Heel veel plezier!

4. Velen hier hebben de twee queues Antwerpen 2015 overleefd. Vriestemperaturen en regen. Kan dus alleen maar meevallen zondag, toch?

5. Sstt!! Nu had ik mezelf net overtuigd van het feit dat tegen 6u arriveren heus wel vroeg genoeg zou zijn voor een (catwalk)railspot, maar nu doet ge me toch weer twijfelen zeker...
  6. Originally posted by Maaaike:Ik lijk wel gek, maar heb een kamertje in de jeugdherberg geboekt. Kan ik na concert 1 besluiten of ik een paar uur ga slapen en vroeg in de rij ga voor concert 2. Ik heb nog nooit eerder zo'n gekkenhuisgevoel gehad. Nou ja 25 jaar geleden wel, maar dat was voor het postkantoor, wachten op kaartjes ?

Ik hoop inderdaad dat het droog blijft. Wachten in de regen zie ik niet zo zitten.

Leuk om een aantal van jullie hopelijk ook in het echt te zien!

[..]
    Tja, leuke storys zo hier en daar nu t concert naderd. Bedankt. Jazeker Maaike hopelijk zijn er bij de eerste 100 een aantal U2Starters. Hoe te herkennen, daar komen we vast wel achter. Een aantal heb ik vorig jaar met de videoshoot al gezien. Niet iedereen is onbekend maar toch. Ik wacht ff het weer af en haal eventueel poncho bij de Action, koffie mee etc. We vermaken ons wel. Misschien dat ik op de fiets kom, is wel een eind zo vroeg in de morgen vanuit West. De eerste metro rijdt pas om 7 uur. Das niet handig. Ik moet t nog ff bekijken. Spannend hoor. Hopen op TUF, Gloria en Stay maar dat wordt denk ik maandag dan maar. Waar ik dan op de tribune ga toekijken. Oh ja en wie deelt die bandjes met nr uit?
  7. Wie gaat er nog meer naar hamburg?
  8. Originally posted by Lobmans:[..]

Sstt!! Nu had ik mezelf net overtuigd van het feit dat tegen 6u arriveren heus wel vroeg genoeg zou zijn voor een (catwalk)railspot, maar nu doet ge me toch weer twijfelen zeker...
    Moet wel lukken hoor, er zijn gemiddeld zo'n 200 rail spots waarbij de Ziggo ook nog eens groter is. Al was het in Kopenhagen al bijna 200 mensen die er waren de avond van tevoren, en ik vermoed dat dat in NL nog meer is
  9. Ha! Ja, ik heb er zin in

Maar eh...ik ga 's ochtens wel lekker eerst de race kijken...
    Met een croissantje erbij enzo

Maandag nog een dag
  10. Originally posted by BigGiRL:Ha! Ja, ik heb er zin in

Maar eh...ik ga 's ochtens wel lekker eerst de race kijken...
    Met een croissantje erbij enzo

Maandag nog een dag
    Go Max!!!!
  11. Iedereen heel veel plezier !! See you in Ziggo Dome
  12. Originally posted by Lobmans:[..]

Sstt!! Nu had ik mezelf net overtuigd van het feit dat tegen 6u arriveren heus wel vroeg genoeg zou zijn voor een (catwalk)railspot, maar nu doet ge me toch weer twijfelen zeker...
    ...alles is relatief. Als je front-rail wilt staan dan is het handig dat je bij de eerste 150 bent. Ik schat in dat de GA queue in Amsterdam die 150 ergens op zaterdag al aantikt. ..Kom je zondagochtend 06.00uur dan heb je nog steeds een goede plek, denk ik. Wil je een mooi plekje in het midden van de zaal waar je de show goed kunt zien dan kun je rustig zondagmiddag rond 17.00uur aankomen. Als je maandag gaat dan heb je kans dat om 17.00 aankomen je nog een plekje op de eerste 5 rijen oplevert dichtbij de E-stage of het hoofdpodium. De meeste mensen werken toch nog gewoon op maandag.